Gå til innhold

Mannen min vil ikke ha flere barn, derfor har jeg ordnet med befruktning på Stork klinikk i Danmark

Anbefalte innlegg

og siden han ikke vet noe enda så sier jeg bare at jeg skal på kurs via jobben når jeg må reise for og bli inseminert.

Har spart penger for og kunne få mitt siste barn så unner meg virkelig dette!

Fortsetter under...

Du tuller nå?

Så du tenker at siden han ikke leverer sædcellene så blir det ikke som at han blir far igjen? Skal ikke dette barnet bo sammen med dere, dra på ferie med dere, legges, stelles og spise sammen med dere?

Om det er sant...lykke til. Jeg tror neppe det kommer noe godt ut av dette.

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

Fy faen for noen drittkjerringer det finnes! Håper virkelig dette er et troll...

Så dere vil tvinge mannen deres til å få en til unge, en unge han ikke önsker velkommen eller noen ting?

Og til HI, hva skjer den dagen han finner ut at han ikke er faren?

Jeg blir berørt av saken ja! For tenk deg hvordan den ungen får det, oppvokst i en søskenflokk som ikke er helsøsken, men med samme farsfigur, som ikke er far, fordi moren lukker ører og øyne og blir befruktet en annen plass når mannen ikke "stiller opp". Hvordan behandler faren denne ungen i forhold til sine egne?

Og kom ikke med noe "mine, dine, våre-vas" for det er en helt annen sak og situasjon!

Ha ha ha...Av en eller annen grunn så tror jeg dette innlegget her er en dårlig spøk. Ingen i verden ville vel ha vært så ondskapsfull;-)

Annonse

Jeg tenker å gjøre det "samme" dvs. jeg gidder ikke dra til danmark. Jeg skal ha et barn til, mannen min kan få velge elv om han vil befrukte meg eller ikke. Vil han ikke går jeg fra ham og blir gravid et annet sted.

Jeg antar da at mannen til Hi etterhvert vil få beskjed om hva hun skal gjøre/har gjort, så kan han jo selv velge om han vil være en far til barnet eller ikke.

Hvis Hi har lyst på flere barn så er hun faktisk i sin fulle rett til å bli gravid på den måten hun kan bli gravid, ingen kan nekte henne et barn til om hun har lyst på det.

Den metoden er da bedre enn mine, dine og våre barn?

Blir en far i bildet.

Søskenflokken blir da ikke som halvsøsken å regne?

Men, hadde gått fra mannen først jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...