Gå til innhold

Hun ødelegger seriøst livet vårt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er samboer og har et barn med en mann som har to barn fra før av... og det er rett og slett et mareritt...

For det første så får han nesten ikke være sammen med sine to barn fordi han er i et forhold.. og hun liker ikke meg,og det ble enda værre da vi fikk felles barn. de har vært skilt i mange år,og hun er gift på nytt.

 

Hun tyner mannen min for penger,som igjen går uttover meg og oss 3.

Hun har hatt 4 omskoleringer på få år,men alltid sykemeldt og ender opp med aap fra nav. nå har hun søkt om endring i bidraget igjen,som skal gjelde fra 1 januar i år.dette gjør hun ofte.. mannen min tjener like lite som han gjorde i fjor så ingen endring der. Så jeg håper virkelig ikke at hun får dette igjennom.

Kan jo også si at hun i tillegg får mindre i bidrag nå i noen mnd fordi han har betalt for mye bidrag,altså hun skylder han penger.

så hvordan kan hun tro at hun skal få mer penger nå?

Skal mannen min betale mer pga at hun ikke kan jobbe??? Hun lager bare problemer for seg selv og barna deres, og meg og vårt felles barn.

 

Vi betaler omtrent likt med regninger,og når mannen min har betalt bidraget har han maks 1000 kr igjen av lønna!!! og det skal liksom være med og forsørge oss alle?

 

Han har egentlig et godt forhold til barna sine,og jeg til dem. men mor vil ikke at de skal være hos oss a to grunner..(dette har hun selv sagt) hun liker ikke meg,og jo mindre de er hos oss,jo mer får hun i bidrag!

 

Er det mulig å være så egoistisk...

 

jeg regner med at jeg får gjennomgå nå,for at jeg er sur og lei stemor,men jeg vet selv at det ikke er sånn det er. jeg vil at barna skal ha kontakt med sin far,og at vårt felles barn skal ha kontakt med sine søsken. dette vil far også!

MEN, jeg må også tenke på mitt/vårt barn...! og det regner jeg med at alle mødre skjønner...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange ting han kan gjøre for å endre situasjonen :o)

 

Mor KAN IKKE nekte eller sabotere samvær - råder dere til å kontakte familievernkontoret.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun saboterer som bare det! jeg har veldig lyst til å gjøre noe med dette,har prøvd meg på nav,men da får jeg beskjed om at jeg ikke har noe med saken å gjøre.

Men når bidraget skal settes,da har jeg noe med det å gjøre. for da ser de også på hva jeg tjener. på nav lokalt her sa de at jeg skal forsørge oss.... det kan da umulig stemme?? skal ikke samboer være med å forsørge sitt tredje barn?

 

Er det noe som helst jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...