Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #1 Del Skrevet 10. april 2011 For en fantastisk mann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg gråter like mye hver gang jeg ser den jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg er kynisk. Vi snakkes igjen om 3 år, med mindre han er kristen er hun enten mye bedre eller han er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #4 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg skjønner ikke hva som er the big deal med dette.. Kjempesynd at hun ble skadet, men er det virkelig SÅ utrolig at en mann stiller opp for kvinnen han elsker? Ville dere ha stukket om samboeren/forloveden deres hadde blitt skadet, og er det noe forskjell om en kvinne gjør det kontra en mann? Hva med alle de kvinner og menn som steller sine ektefeller som får slag i tidlig alder hjemme i årevis uten å få så mye som ei krone for det.. Det er flott at han har blitt hos henne, det er nok ekte kjærlighet, men ikke mer verdt enn annen kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #5 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg vet ikke...jeg får ikke en god følelse ang han...tror ikke han er så fantastisk som han utgir seg som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #6 Del Skrevet 11. april 2011 Se denne! Denne får meg til å felle noen tårer. Nydelig sang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #7 Del Skrevet 11. april 2011 Eh... skikkelig fantastisk ja, han bruker jo henne for å komme seg videre i Idol. trist historie, men Idol er en sangkonkurrasne, ikke en medlidenhetskonkurranse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #8 Del Skrevet 11. april 2011 Vil du grine pga virkelige fantastiske mennesker og et tappert offer får du heller se denne: http://www.myspace.com/video/vid/10205292 Oppfølging: http://www.myspace.com/video/vid/16089051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå