Miss Snow Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Jeg kjøpte noen nye mam-smokker til frøkna, og en mam smokkesnor, så vi har det til vi skal ut på påskeferie. Men de nye smokkene falt så virkelig ikke i smak! Hun vil kun ha avent-smokk (sånn med "håndtak"), og vi skulle dermed gjerne hatt smokkesnor som passer til disse. Noen som veit hvor vi kan få tak i det? Eller om det går å bruke vold og vaselin og tvinge mam-snora på aventsmokken?
*LillaMeg* Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Jeg har ike funnet en avent snor.. :s men har ikke sjekket barnebutikker som BarnasHus da. Men her så får jeg MaM snoren på aventsmokken.. Uten å bruke makt eller andre ting.. Har og kjøpt en Ordodent(?) snor (fant den på rimi) med ganske stor ring som passet avent..
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Jeg har laget egne smokkesnorer Minien min er så glad i Bambino-smokker og da fant jeg ut at jeg skulle lage selv. Du trenger litt silkebånd, trykknapp, tekstillim og klype (jeg brukte votteklype). Det er gjort på 10 minutter! Bare husk på at båndet bør være dobbelt også limer du det sammen i midten.
Evigheten Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Jeg har også klart å feste mam-snor til aventsmokker! Uten vaselin, men med litt makt gikk det akkurat
Miss Snow Skrevet 10. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2011 Da får jeg prøve med litt vold og makt (og forhåpentligvis ingen vaselin), og håpe på det beste! Siden vi skal dra om noen få dager rekker jeg ikke lage før det, men det kan jeg jo gjøre siden. Trenger jo snora seinere også
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Du kan også fint strikke en. Fire masker på 3 mm pinne. Strikke til høvelig lengde (går veldig fort!), felle av, sy fast klype og tove i maskinen. Når den er ferdig så smeller du på trykknapper.
Gjest Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 Åå, det har jeg også lurt på for smurfen min vil KUN ha aventsmokkene med håndtak han også. Har prøvd det meste men de kommer fort i retur
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 10. april 2011 #8 Skrevet 10. april 2011 jeg har akkurat bestilt fra http://www.navneparadis.dk/ Billig da de trekker fra dansk moms...de fleste der passer til smokker som har ring. snuppa her bruker nuk. Forresten så selger de navnesmokker fra bl.a nuk, mam,avent billig! 3 nuk med navn for 86 inkl porto...nesten billigere enn to i butikkene...
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 10. april 2011 #9 Skrevet 10. april 2011 glemte å si at nuk snorene som man kjøper på babybutikker passer til andre smokker med ringer..
Gjest Skrevet 10. april 2011 #10 Skrevet 10. april 2011 Vi har alltid brukt aventsmokker og mam-snor! Du trenger ikke å tvinge de på. Den myke gummiringen bøyer du litt så den går gjennom ringen på smokken, og så tar du "klypa" gjennom gummiringen. så fester du den på klærne. Ferdig!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. april 2011 #11 Skrevet 10. april 2011 vi bruker mam smokeksnor til avent smokker, det går helt fint. Jeg bare bøyer litt på dn gummiringen slik at jeg får trdd dn over "hanken" på smokken.
Miss Snow Skrevet 11. april 2011 Forfatter #12 Skrevet 11. april 2011 Hurra, hurra - det gikk! Det er bare å glemme å prøve å lure inn andre smokker, så det var veldig greit at det gikk an å lure på mam-snora Da slipper jeg å krype fly og tog rundt etter forsvinnende smokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå