Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Jeg har hørt flere ganger at jeg har veldig sterke evner. Men jeg er redd for å ta de skikkelig i bruk. Mor har evner, mormor, oldermor, farfar og hans mor igjen, så det er vel kanskje arv? :)Når man åpner seg helt opp, ser man ånder på høylys da da? Jeg er så redd for å oppleve for mye Har dere noen tips?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 hm... begynne å meditere, si i fra at du ikke vil se åder før du er klar for det, at du er redd for det evt... for meg, så ser jeg ingenting, men kjenner raskt andres følelser, og smerter på kroppen... er jo mulig å si i fra, at nå vil jeg bare kjenne mine egne følelser... men lønner seg nok å begynne med meditasjon, og kanskje også godta at du skal se liksom.... men det kan være en lang prosess.. og selv om familien din har evner, er det jo ikke sikkert du har selv... eller, rettere sagt... alle har evner, men man velger kanskje å ikke se... lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Takk for svar Jeg mediterer med jevne mellomrom. Men frykten sitter veldig dypt! Har låste meg fullstendig! Men merker det løsner sakte men sikkert. Det er som du sier en lang prosess. Jeg har fått anbefalt kinesiologi. Så får se. Må føle meg klar først Nei, så klart ikke. Men jeg har fått bekreftet av egne erfaringer også at jeg har " evner". Har en del ubehagelige opplevelser. Dog de føltes veldig naturlige der og da. Det er to forskjellige (seriøse) medium som har sagt det til meg. Den siste var på ei alternativmesse. Det første hun sa til meg når hun tok meg i handa var "når skal du begynne å bruke evnene dine?" Jeg merker også at jeg må lære meg å stole på det jeg får opp. For "magefølelsen" har veldig veldig ofte rett. Men så begynner jeg å tenke og analysere, og kommer frem til noe helt annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå