Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #1 Del Skrevet 10. april 2011 er så lei meg og ikke minst skuffet! har gått greit overens med min familie og hatt et over gj snitt godt forhold til min mor frem til for rundt 2år siden. Da hadde vi en veldig krangel (om egentlig ingenting, men hadde vært hos en healer, og vi hadde en veldig personlig samtale da jeg var der, og da min mor spurte hva han sa, sa ville jeg ikke si alt og da ble hun SUR!) Det endte med at hun sa masse MASSE stygge ting til meg om at jeg bestandig overstyrte (?) dem og at jeg bare var "i veien". seff ble jeg lei meg, hadde som sagt et spesielt godt forhold, og jeg sluttet å ringe og å ta kontakt (siden jeg bare overstyrte og var i veien) og i løpet av disse årene har vi bare fått dårligere og dårligere forhold. Hun snakker masse dritt om meg på bygda og oppfører seg helt horribelt! Bl a er alt jeg har og oppnår bare en prikk forhold til det hun har og klarer. Og hun går rundt å sier jeg er missunelig på henne..??? For 1 år siden var jeg så lei av å høre om de "stygge" tingen mine og dårlige/billige løsningene vi valgte da vi pusset opp, og jeg sa hun ikke var velkommen mer i mitt hus! og vi snakket enda mindre sammen (hun gjorde og sa en hel masse sjokkerende ting i forkant av dette så dette er bare en dråpe i havet, kunne skrevet en hel triologi om dette :-p) Hun vil ikke si unnskyld, for hun vet ikke hva hun kan ha sagt for noe galt, enda jeg har sagt det til henne utallige ganger.. så jeg er visst så oppstanasi og fæl! Uansett til poenget- hun klager bestadig til "hele verden" at hun ikke får sett barnebarna sine, har 2jenter ei på 4 og ei på 1. Men hun er jo aldri intr. Ikke ringer hun, ikke ber ho dem på besøk, ellr har tid til å passe dem litt hvis jeg skal noe.. så jeg er så lei! Mannen min jobber i utlandet og er gjerne vekke 6uker i strekk, og i morgen skal jeg på møte i jobben i 1 time, men vil hun passe en eller begge, NEI. Har prøvd å svelge mange kameler i det siste og latet som ingenting men hun er ikke sammarbeidsvillig i det hele tatt, akkurat som om hun hele tiden skal straffe meg for å blitt mer uavhengig av henne. (har jo klart meg selv uten henne de siste 2åra, altså jeg flyttet ut for 9 år sidne men jeg har jo alltid, som mange andre ringt mamma om råd og sånt) og mange ganger sier hun nei, og så ringer hun opp på kvelden å sier hun kan likevel, men da har jeg jo fått en av de fantastiske vennene mine til å passe ungene det lille jeg må avsted! (altså det er ikke ofte jeg skal noe som ikke er planlagt i bhg dagene) Og så blir hun seff suur igjen og begynner på an igjen med at hun aldri får sett dem. Minste jenta har hun sett, ja max 5ganger i max en halvtime og eldste har hun hatt til overnatting 2 ganger i år..og ikke sett henne utenom disse dagene... vet ikke helt hva jeg ville men var bare så irritert nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143125160-%C3%A5rr-dritt-familie-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå