Gå til innhold

Hei Kaja 2 i magen

ku80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du :) Nei skal føde på levanger. Det er iallefall planen.

Hvordan er formen din da? Er du sykemeldt? Her er det 100% sykemelding ut sv.skapet. Og jeg kjeder meg allerede. Begynner å bli tungt kjenner jeg, men skal vel ikke klage enda, for det blir vel tyngre. Har du barn fra før? Jeg har jente på snart 3 år.

Så de har full beredskap om sommeren på Levanger da, så flott! Jeg vurderer å føde i Tr.lag, for det er så langt til Bodø, som er det eneste sykehuset i nordland som tar i mot tvillinger. Men har jo enda god tid på å bestemme meg, forhåpentligvis:-)

Formen er bra nå, etter at jeg ble sykemeldt 100%. Gjør nå ting i mitt tempo, så da går det bra. Er ikke så flink til å hvile.. leser jo at det er viktig.. Men er glad i å strikke, så nå når det blir to, blir det ekstra med håndarbeid;-)

Har endel ubehagelige kynnere, spesiellt når jeg går, så jeg blir nok lat i dette svangerskape.

Har to barn fra før, gutt på snart 7 år og jente på 5 år, så når "sistemann" kommer, blir vi en stor familie på 6! :-D

Har iallefall ikke inntrykk av at jeg blir nedprioritert som fødende tvillingmor nei. Fikk jenta mi på samme sykehus, og har inntrykk av at de har bedre tid der selv om d er sommer og ferietid enn f.eks i trondheim. Som jordmora mi sa; Trondheim har 4000 fødsler i året, og levanger har 1000. Vi blir vel uansett prioritert når vi går med to:)

Her går det også i strikking, men kjenner litt på skuldrene at jeg må ta det litt rolig. Hvor bor du da siden du vurderer både tr.lag og bodø?

Har du funnet ut av kjønn? Her blir d en av hver:)

Bor på Helgeland, så jeg "sokner" egentlig til Bodø. Har enda litt tid til å bestemme fødested:-)

Har ikke spurt om de ser kjønn, er ikke så opptatt av det.. Er spennende å vente å se:-)

Ja, vi blir høyt prioritert med to barn i magen:-) Er veldig glad for den tette oppfølgingen vi får! Er jo så redd for at det skal skje noe galt med den ene... eller begge..

Men vi får krysse fingrer og tær for alle her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...