Gå til innhold

Hva tenker dere? facebook ting med typen

Anbefalte innlegg

kjæresten min la til en fin dame som bor mange timer her unna i går..på facebook.spurte han hvem dette var fordi jeg synes det var rart han kjente noen der,og atpå til så sexy fin dame. han sa han bare skulle inn se for de hadde felles venner. men hun hadde åpen profil så han hadde ikke trengt lagt henne til for å se profilen hennes. sa idag at jeg tenkte litt på dette. da sa han at hun var slettet.spurte om han la hun til fordi hun var fin? da sa han at han ikke synes d..gjorde d for at hadde felles venner.men hallo? man legger vel ikke til folk man ikke kjenner fordi om man har en del felles venner. synes dette var sårende..hva synes dere? han er ikke mannen til å være utro.

Fortsetter under...

Når mannen min har fått nye venner på facebook så får jeg det ikke med meg, hvorfor skal jeg gidde å gå inn å sjekke om han har nye venner på fb? Hvordan visste du i utgangspunktet at mannen din hadde lagt til henne og ikke omvendt?

Jeg hadde vitterlig ikke brukt energi på dette. Kjæresten din har valgt å være sammen med deg. Samtidig, om du skal være så kontrollerende ifht hvem han har som facebookvenn, så kan det godt hende han endrer mening. Ro ned, slapp av, nyt livet med kjæresten:)

Annonse

Mannen min og jeg begge har Facebook, men vi er IKKE Facebook venner. Akkurat pga slike ting. Synes det funker helt ypperlig. Da trenger vi ikke å lure på sånt eller å følge med hva den andre driver med.

Noen folk synes vel det er rart, men mener allikevel at man slipper mye unødvendig bekymringer og kan skrive litt friere :)

18:44, mannen min og jeg er venner på facebook. Hva i alle dager skriver dere om siden dere ikke kan være venner? Det er jo kjempe greit med tanke på bilder osv :) Merkelig forhold dere har!!!

HI: hadde han vært utro med henne, hadde han vel ikke lagt henne til FB?? Så dum kan han umulig være... Stol nå litt på mannen.

Tro meg, jeg ha kommet bort i mange situasjoner hvor dama er kjempe sjalu over noe mannen har skrevet på veggen til en annen, eller hvem han legger til som venner.

Vi synes bare ikke at det er nødvendig å bære venner på Facebook. Vi har mange felles venner, familie etc, men hvorfor skal vi være venner selv?

Ikke noe som er verre en par som skrive "Elsker deg elskling" og slike kvalmende kommentarer til hverandre hele tiden.

Eller de som mener det er nødvendig av å hele tiden skryte over hvor fantastisk mannen/kona er bare fordi de leser det som blir skrevet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...