Gå til innhold

"spyle" barn med kaldt vann når de er slemme..

Anbefalte innlegg

Du har plikt til å holde tilbake fra samvær dersom barnet kan komme til å lide fysisk eller psykisk overlast. Barnevernet vil anlegge sak mot DEG for at du har forsømt omsorgsplikten din hvis du ikke hindrer at barna kommer til skade. De gjør ikke noe i fht samværsforelder, kun bostedsforelder.

Fortsetter under...

Dette synes jeg er langt over grensen over hva du skal tolerere!! Hadde det vært meg så hadde jeg antagelig gjort det på denne måten. Det første jeg hadde gjort var å ta en telefon og spurt dem eller henne direkte om det er tilfelle at hun avstraffer ditt barn på denne måten. Vil hun ikke innrømme dette, så hadde jeg bare sagt at inntil videre fikk de ikke se barnet før alt var på det rene og jeg hadde avklart neste steg med en advokat. Jeg ville snakket med barnevernet og forhørt meg om hvilke rettigheter man har. Dersom situasjonen blir ord mot ord, så hadde jeg ikke gitt meg før det hadde blitt samvær med oppsyn. Er det tilfelle at stemor spyler med iskaldt vann som avstraffing, dvs at hun innrømmer det, -da hadde jeg gått hele veien og nektet dem samvær. Evt kunne barnefar kommet over på besøk, men at mitt barn skulle overnattet det? NO WAY!!

Da hadde jeg ringt å rådført meg med barnevernet om hva du kan gjøre. Må vel være mulig å melde den andre forelder til BV hvis man mener de behandler barnet dårlig der. Vil tro det vil få meget god effekt og slutt på tullet til stemor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...