Gå til innhold

"spyle" barn med kaldt vann når de er slemme..

Anbefalte innlegg

lurer bare litt på hva folk tenker om det mitt barn forteller etter å ha vært hos pappa/stemor..

h*n hadde ikke gjort som hun fikk beskjed om, og stemor hadde da løftet henne opp og satt henne i dusjen med klær på og "spylt" henne med kaldt vann, så hadde stemor ertet og ledd av barnet fordi det så ut som h*n hadde tisset på seg. Barnet tror det var ment som å være morsomt, men hadde likevel blitt redd og lå i armene mine å gråt i lange tider når h*n kom hjem. H*n forteller også at de krangler mye, og at h*n da gjemmer seg på rommet sitt fordi hun er redd..

Barnet er var 6 år når dette skjedde. Det skal også sies at det ikke nytter å snakke med far/stemor om noe som helst, og jeg lurer veldig på hva jeg skal gjøre med dette.. Råd og tips tas i mot med takk!

Fortsetter under...

så frekt:(stakkars unge!jeg hadde nekta far å hatt barnet til han tok til fornuft!man gjør ikke slikt mot et BARN!!!Hallo...:S Jeg er stemor og mor selv og hadde aldri akseptert at noen gjorde slikt mot mine/våre barn!!!

Jeg hadde gått til advokat og barnevernet MED EN GANG!

Det er barnemishandling , og stemødre skal ikke disiplinere barn heller.

Skal du la noen gjøre dette mot barnet ditt?

Jeg hadde muligens også dratt og besøkt stemor jeg, hun hadde ikke ledd etter det besøket!

Dette er barnet ditt!!!

Annonse

Nå er det jo sjelden en far passer sitt eget barn. Det kalles samvær, og det kan en ikke nekte uten videre. En kan heller ikke nekte med grunn uten å ta det gjennom de rette instansene. I verste fall kan det slå tilbake mot en selv.

Hadde kontaktet bv og fått råd fra dem. Deretter hadde jeg forsøkt minket samvær så mye som mulig, og kalt inn til mekling. Hadde også snakket med helsestasjon. Kanksje noen der kan snakke med barnet også.

dette er mishandling.så en gang en mor som satte barnet sitt i dusjen uten klær og spylte med kaldt vann. dette er grusomt ondt.man kan jo prøve selv når man dusjer. er vel ikke videre behagelig med klær på eller. aldri send barnet ditt dit ijenn..ring barnevernet...fysj

Det er barnemishandling! Ta kontakt med familievernkontoret eller barnevernet og spør hvordan du skal gå fram for å sikre barnet ditt.

Jeg ville insistert på at evt videre samvær skulle foregå under oppsyn!

Jeg hadde ringt til barnefar og fortalt ham at jeg ville kontakte barnevern , helsestasjon og andre innstanser ang det barnet fortalt meg, og at hvis dette skjedde en gang til ville jeg gå rettens vei for å full foreldrerett og at han kun har rett på samvært med tilsyn til de lært seg at man ikke mishandler barn.

Annonse

vokst opp med water mist metoden selv kanskje..? ganske "vanlig" metode i PU en for mange MANGE år siden :-( Horribelt!

hadde tatt det opp med faren og sagt at det var uakseptabelt og at hvis du hørte om dette igjen kom til å gå for full foreldre rett!

FYSJ!

Hadde ikke dr Phil ett innslag om slik avstraffing? Og en mengde påfølgende kommentarer?

Det lå her inne for en stund siden tror jeg.

Det er ihvertfall mishandling,så du bør ta det opp med barnefar snarest for å forhindre at det skjer igjen.

Ærlig talt,stopp ett øyeblikk å tenk.

Det første hun må gjøre er å ta dette opp med FAREN. Så kan han ta grep hjemme med sin samboer.

Om han ikke er villing til å gjøre noe med dette da kan man kontakte bv.

Det viktigste må jo være å forhindre at dette skjer igjen,ikke kjøre på og ødelegge for alle invollverte

SERIØST ???

Fy flate for noen folk.Hadde ikke sendt barna mine der mer.Stakkars liten :( Hvordan tror du det er for den lille når de gjør sånn,og når de krangler så mye i tilegg og h'n gjemmer seg??Ikke godt av å være der i det hele tatt!!snakk med de og evt få hjelp av barnevernet ang håndtering av dette.

Er både mor og stemor.

Og å være stemor (og mor) har sine utfordinger:-)

Men hadde noen spylt noen av ungene med kaldt vann som straff slik som dette, så hadde jeg faktisk anmeldt + tatt kontakt med BV + fått til en ordning slik at barnet kun fikk være der under tilsyn.

Jeg hadde satt i gang et jævla leven, slik at alvoret virkelig gikk opp for dem!

Og når en liten sak som at hun ikke hørte etter fikk slike konsekvenser, hva skjer den dagen barnet virkelig gjør noe galt??

wow.. stakkars lille barn! meld til bv og helsestasjon, og meld inn til politiet og hør om dette er en sak som skal anmeldes. Hadde seriøst sendt en mail til bf og fortalt at dette er gjort etterpå. Fortell barnet at det var bra at h@n sa i fra fordi det er slett ikke lov å gjøre slikt mot barn!

skammelig !!!

føler virkelig med dere, det er forferdelig lesestoff dette :(

KLEM

Stakkars liten! Det er jo barnemishandling og mobbing!

Den dama hadde fått høre det hadde jeg hvert deg altså. Hadde ikke klart og holdt meg der. Jeg synes også du burde ta kontakt med familievernkontor, advokat og det hele. Anmeld dama.

Gud, jeg blir rasende på barnet ditt sine vegne, hadde det vært mitt barn hadde jeg ikke klart å puste skikkelig tror jeg!

Du ringer selvfølgelig familievernkontoret i morgen og forlanger en hastetime, du sier at etter det datteren din har fortalt om sist samvær kan du ikke sende henne dit igjen før dere har vært til samtale hos dem (du sier jo det er umulig å snakke med far, så gjør det likegodt med en tredjeperson til stede).

Ville ikke tatt dette opp med far før han sitter der på familievernkontoret, han skal ikke få sjansen til å bygge seg opp et forsvar før han kommer dit. Forhåpentligvis kommer han helt uforberedt og du får et vitne til reaksjonen hans på beskyldningene.

Håper dere får en time denne uken, der kan du fortelle at første innskytelsen din var å ringe barnevernet, men nå vil du først vite hva han har å si om saken, hva han har tenkt å gjøre med det, og ikke minst høre hva saksbehandleren dere får der synes om avstraffelsesmåtene de benytter.

Ønsker det masse lykke til, slikt skal virkelig ikke et barn oppleve. Føler virkelig med deg og barnet ditt.

Når du er såpass fucka at du spyler et barn med kaldt vann og håner det, så har jeg en mistanke om at fars håndtering vil ha lite å si her...

Men selvsagt, om du ville spilt rulett med dine egne barns helse og sikkerhet - så vær så god:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...