Gå til innhold

På fredag lå jeg med en som har samboer...og visste det....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gratishore? Så latterlig å skrive. Er du en av de stygge damene som er sure og bitre fordi mannen din har seg med noen på siden?

 

Er du rett og slett for dum til å tenke at det må TO til for å ha sex, at både kvinnen og mannen er like "skyldige"? Er begge gratishorer da? Nesj, du er vel bare bitter og sur på alle kvinner som har sex med opptatte menn og synes det er enklere å tro at de lokker og truer disse mennene til sex. Patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene, HI..

merker jeg begynner å glede meg til å få besøk på onsdag formiddag =)

 

Jeg gjør som jeg vil, jeg er singel og har ikke ansvar ovenfor dama hans. Jeg tvinger han ikke, det er han som kommer innom meg opptil flere ganger i måneden. Ikke værst å få fruktfatet servert på døra =)

(Dette er satt VELDIG på spissen, damer.. hehe)

 

Jeg har forlengst sluttet å bry meg om hvem som ligger med hvem, så lenge det ikke går utover meg selv eller andre jeg er glad i og/eller bryr meg om. Er man utro selv så kan man ikke klage den gangen partneren selv er utro mot deg. Man får som man fortjener, og dessverre kommer sannheten alltid fram til slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo topp men husk når du får kjæreste og han møter meg på byen. Da blir det heftig sex:) grrrrrr what goes arond comes around!! Sånn er livet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... HI her skal få gjøre som hun vil fordi hun er singel, men når det er ens egen mann som er utro, så er det like mye den andre kvinnen som får skylda fordi hun har gått etter en opptatt mann.... Kan noen forklare meg logikken i tankegangen her?

Og min mening HI: Dere er like jævlige begge to, så dere kan like så greit bare bli sammen permanent. Dere fortjener hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller tippe at det er du som er stygg.... Han vil sikkert bare ha deg for sexen og slippe å vise deg fram for sine venner.

Payback's a bitch!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...