Gå til innhold

Argg!! Jeg skal ikke ha noe ferie i sommer, men tenkte en tur til legoland i høst...

Anbefalte innlegg

I en samtale med ei vennine anngående ferie så sa jeg dette.

Da ville hun bli med sammen med sine barn. Joda, det går sikkert greit siden jeg skal reise alene med mine barn.

Jeg sa at dette skulle i tilfelle være en overraskelse til mine barn for jeg vet ikke om jeg har råd enda og må undersøke mer før jeg bestiller.

Hun har fortalt sine barn at vi SKAL(!) til legoland sammen i høstferien og de har selvfølgelig fortalt mine barn dette.

Syntes det var skikkelig kjipt å måtte forklare for barna at dette er kanskje, jeg må prøve å spare til turen.

Mine har hatt lyst til å reise til legoland lenge så det er derfor jeg ville gi dem den turen, men det er ikke sikkert jeg får det til så da ville jeg ikke fortelle dem det før det evt var i boks.

Istedet for å få gleden av å overraske dem med dette så har jeg nå forventninger om at vi skal dit og det irriterer meg noe jævlig. Faktisk så mye at jeg vurderer å heller ta barna med til Island...

Overreagerer jeg veldig på dette?

Fortsetter under...

Jeg er helt enig!! Synes det er dårlig gjort og ta gleden fra dig.

Skal du til Legoland, så kan det gøres "billigt" (i hvert tillfelde mye!!!! billigere en dyreparken i Kristiansand)

Hos isbilen får du gratis barnebiletter.

Her er et billigt 4 stjerners hotell med gangavstand til Legoland

http://www.dtf-travel.dk/default.aspx?SiteId=293&ProductId=78105&ProductIndex=0

Fly fra Osl til Billund er 539,- for en voksen med Norwegian.

Løp og kjøp :-)

-Er faktisk billigere med fly til Billund + 2 overnatninger på 4 * hotell og inngang til Legoland, end vi skal gi for 1!! overnatning på 3* hotell og dyreparken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...