Gå til innhold

hadde du orket?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

å bli sammen med en mann på 33 år med 2 barn med 2 forskjellige uansvarlige (desverre)damer, hvis du var 19 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er den uansvarlige? damene, eller mannen du snakker om? Jeg vil tro det er mannen, siden han liksom er en fellesnevner her... Hadde ikke giddet om jeg var deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er damene som ikke tar vare på unga sine:((barnevern osv..) han er en skikkelig god far altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 19 var jeg fortsatt naiv nok til å kunne tro at det der kunne funket ;o) Så ja, jeg ville antagelig vimset meg inn i en sånn situasjon den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det sier vel en god del om vurderingsevnen hans dersom han har havnet i en slik situasjon to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke akkurat fått god selvtillitt av å være sammen med en mann som faller for idiot-damer og som velger idiot-damer som mor til sine barn.

En slik type ville jeg holdt meg laaaaaangt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes det sier mer om mannen som er 32 år og vil involvere seg med en på 19. og i tillegg har han barn som en 19 åring liksom skal være stemor til? ... nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en mann på 33 år skal ikke ha noe særlig til felles med ei jente på 19 med minde det er noe galt med mannen..! å at han har 2 barn, men 2 forskjelige, innblandet med b.værnet så bekrefter jo det igrunn akurat det! kanskje han ikke er heelt ærlig med deg? alle mine varsellaper hadde blinket nå! hva skjer når dere evnt får ett felles barn? er dette ett miljø du vil ditt barn skal vokse opp i?

 

lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaer galt med aldersforskjellen. Jeg var 20 da JEG ble sammen med en på 35 år med 2 barn! 15 år. Nå har vi en baby sammen og det går bra:) ikke døm alle da;)(har forresten vært sammen i 6 år nå)

 

men tenk deg godt om:)kan være ekstremt tøft til tider....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg tenkt meg veeeeeeldig godt om. Det kommer vel garantert til å bli konflikter om disse to damene er så uansvarlige så spørsmålet er om du takler det. Dessuten må du kanskje tenke litt på om du ønsker deg barn og om han ønsker fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja da jeg var 19 var jeg vel akkurat passe lettlurt ja..

 

Men om jeg hadde villet det for min datter når hun blir 19 år? HELL NO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...