Gå til innhold

Anbefalinger til syden-tur i sommer?Barnevennlig og alt det der:)

Anbefalte innlegg

Min mormor og jeg skal reise med 3 barn i alderen 5-8 år,samt en fjortis:)

Prøver å lete litt selv,men det er jo 1000-vis av hoteller å velge mellom,så jeg gir litt opp..

Skal en tur innom reisebyrået i morgen,men akkurat nå ble jeg ivrig;)

Så hvor er det greit å reise med barn?Gjerne med aktiviteter o.l. i nærheten,som dyrepark,lekeland,badeland el.

Fortsetter under...

sjekk ut sunwing anleggene til ving og blue village til star tour. der er det barneklubber som er alderstilpasset så dere også får litt fri. Eller hvorfor ikke sjekke ut cruise? mange billige cruisepakker i middelhavet i sommer som ikke vil koste noe mer enn chartertur. Barna digger cruise og du får se et nytt sted hver dag. Masse aktiviteter om bord. Ikke noe dyrepark, men...

Mallorca har jo alt for enhver alder. Slår ikke feil, Alcudia er jo veldig barnevennlig men også veldig tradisjonell "syden". Ellers har star tour noen nye "splash" hoteller med badeland på selve hotellet. Tyrkia er årets mestselgende destinasjon. Bra priser og god standard på hotell, ofte med all inclusive. Ellers er Kreta veldig populært. Er personlig ikke så glad i Platanias-området men dette er ett av de mest populære steder for barnefamilier med mange barnevennlige annlegg. Litt brå sjø og ikke perfekt strand, men veldig barnevennlige restauranter etc.

Det ligger et badeland mellom Ayia Napa og Fig tree bay på kypros. Her er de også 3 blue village anlegg og 1 sunwing anlegg. Kypros er ikke så veldig spennede, men for sol & bad er det perfekt.

Kommer jo litt an på hva du er ute etter... av sted. om du liker autentiske byer eller "tradisjonell" syden liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...