kinaputten Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Når satt dere babyen deres i den for mating? Jeg har stokke tripp trapp stolen med sånt innlegg i. Står jo at de kan sitte i den fra 6 mnd, dvs mini kan det om 2 uker, men synes ikke han er så sterk i ryggen enda til å sitte "selv".
kinaputten Skrevet 10. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 10. april 2011 kan se at jeg har fått 3 svar, men kan ikke se dem :/ poste igjen please
lillespire08+10 Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 6mnd sa helsesøstra vår. Men det er vel individuelt om barnet er klar for det da. Noen er kanskje 5 mnd, andre 7mnd. Storebror her satt så smått i tripptrappen fra 5 mnd, han var veldig sterk i kroppen. Mens snuppa må iallefall vente til 6 mnd, om ikke litt lengre.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 De kan begynne når dem klarer å sitte selv Vi begynte da han var litt over 5 mnd
Puppen og lillemor Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Hei, Jeg har også stokke tripp trapp stol med sånn pute i - og prøvde å sette snuppa for litt siden (da hun var ca 5,5 måned). Hun satt en liten stund, men det var tydelig at det var litt for tidlig - hun ble liksom hengende fremover over bøyla og klarte ikke helt å holde seg selv oppe. Så jeg tror hvis du prøver at du kjapt finner ut om det er for tidlig eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå