Gjest fanten Skrevet 10. april 2011 #1 Del Skrevet 10. april 2011 Er gravid uke 25 + 6. De siste to ukene har jeg kjent ubehag/smerte i lysken, over skambenet om som stråler ned mot innsiden av lårene. Jeg har kjent det de dagene jeg har vært veldig aktivt, f.eks på jobb der jeg går en del, eller da jeg har gått på tur.. Det er jo ikke kjempesmerter, men kommer smertestikk, og ubehag. Noen ganger har jeg hatt litt tungt for å gå når ubehaget oppstår, dvs jeg tar meg selv i å støtte meg på ting rundt meg osv. I dag har jeg vært en del i aktivitet, og kjenner vondt i korsryggen. Etter at jeg fikk dette ubehaget har jeg vært mye i ro. Jeg studerer så det går i og for seg greit. Dette fordi jeg er redd for å få bekkenløsning og plager som kanskje vedvarer etter fødsel. Jeg er veldig mye aktiv i hverdagen, går fjellturer og på ski ofte, og ønsker ikke å være plaget etter fødsel, så forsøker å holde meg i ro nå. Er det plagene jeg beskriver tegn på bekkenløsning? Vil det eventuelt bli verre etter hvert som barnet i magen blir tyngre, og er det riktig av meg å være i ro når jeg har disse symptomene? Vet at ikke alle kan svare helt rett på dette. Men fint hvis noen har noe innspill-. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143124802-bekkenl%C3%B8sningplager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #2 Del Skrevet 16. april 2011 Høres ut som bekkenløsning,uten at jeg vet så mye om det. Men har samme plagene som deg. Vet heller ikke om det beste er å være helt i ro,men det er det jeg er. Og legen har sykemeldt meg. Men få henvisning til fysioterapaut,det skal vist hjelpe. Har fått henvising jeg,men siden det nå er påske,får jeg ikke time på et par uker. Håper det ordner seg =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143124802-bekkenl%C3%B8sningplager/#findComment-143146258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå