3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hei! Jeg skrev til deg tidligere i en fellestråd og fikk svar tilbake om å vente til du hadde fått kortene dine. Nå er det en liten stund siden jeg har vært her inne, så tenke jeg kunne lage en tråd med spm til deg siden jeg nå fant det gamle innlegget mitt: Fikk lyst til å høre hva du også får opp:) Håper du har tid til å ta en kikk! Jeg lurer på hva du kan få opp rundt jobb?? Mister jobben og går ut i permisjon snart, så jeg er litt spent på hva som skjer med meg jobbmessig... Kan du for eksempel få noe opp om hva slags stilling jeg evt får, hvilken bransje jeg blir å jobbe innen og når jeg evt starter ny jobb? Lurer i tillegg på fødselen... Får du opp noe på når og evt hvordan den blir? Fdato: 280881 På forhånd, tusen takk:) Håper du har mulighet en dag! God søndag!
-mtp- Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Hei kan eg se på deg en dag i neste uke ? Onsdag? har kort, men prøver ut noe som er nytt for meg no i noen dager
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 10. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2011 Helt klart:) Går veldig fint. Bare maser litt, vettu;) Ha en fortsatt fin kveld!
-mtp- Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 har eg sett på deg for en 2-3 dager siden i en tråd eg spår i?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2011 Jeg skrev i en tråd i forrige uke en gang, og så ble jeg spurt om å spørre igjen senere når du hadde fått de nye kortene dine:) Kan prøve å leite om jeg har fått svar i den andre tråden...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2011 Fant det første innlegget jeg la inn på en sånn fellestråd til deg 5. april, men der var det ikke noe svar;) Men ser du har det ganske travelt her inne nå, da, så jeg kan mase igjen en annen gang om det passer bedre... Hadde jo en del spm;)
-mtp- Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 nei nie skal spå deg no, bare lurtte om eg hadde sett noe på deg den gangen som eg hadde å gå ut i fra i dag
-mtp- Skrevet 14. april 2011 #10 Skrevet 14. april 2011 får opp at du kommer til å vere litt ekstra lenge i permisjon og ikke få jobb med det første Den bransjen du vil inn i er en vanskelig jobb å få noe bra stilling i? Men du får jobb, men ikke den føste du søker på... Fødselen vil vere tøff, men du vil vere en perfekt mamma og vil trivest i rollen 3 barnsmamma er ikke bare å bare er ganske usikker på når du har termin, men får opp noe i juni.? men også noe i mai så aner ikke hva det er nett no har du noe aning?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 14. april 2011 Takker:) De to andre gangene har jeg hatt ganske kort permisjon, denne gangen er planen lengre permisjon, ja... Kan være litt vanskelig å finne bra stillinger i min bransje, men jeg er litt åpen på å prøve noe nytt også... Fikk avslag denne uken på en stilling jeg hadde søkt og vært inne på intervju til to ganger... Får du opp noen mnd for jobboppstart igjen? Terminen min er 17. juni!!! Går ut i perm i slutten av mai;) Hehe... Ønsker meg ikke noen tøff fødsel, men syns den forrige fødselen også var tøff, men jeg taklet det greit. Jeg gleder meg bare veldig til det er over;) Tror at jeg vil trives godt i rollen som trebarnsmor, ja! Men blir nok stress... Dette var veldig artig, -mtp-! Så koselig at du fikk opp litt på alle spm mine:) Tusen takk!!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. april 2011 Forfatter #13 Skrevet 14. april 2011 Oj, ja, det hadde vært noe;) Kjenner jeg er ganske lei allerede. Får være flink til å slappe av framover, da... Trenger litt overskudd til fødselen. Tusen takk for at du hadde tid:) Håper jeg er heldig og kan gå rett fra perm og ut i jobb, men er innstilt på å måtte gå noen intervjurunder, ja... Ha en fortsatt flott kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå