Gå til innhold

Hvem i huleste heiteste setter en unge på 1 år framovervendt?!?!

Anbefalte innlegg

I alle køyre-på-bakfrå ulukker, så får eine bilen smellen i front...

Desse ulukkene føregår med begge bilane i same fartsretning, så smellen vert adskilleg mindre enn ved front mot front. Så det argumentet for framovervende sete utgår.

Fortsetter under...

Jeg gjorde det!

Og jeg angrer ikke ett sekund.

Datteren vår er når 4år og fremdeles så kaster hun opp både i bil og båt hvis det er sol eller hun har drukket melk etc...

Når hun som baby satt bakovervendt så kastet hun opp bare vi skrudde på motoren..dette startet ved ca 8 mnd..og hun var 15 mnd når vi snudde setet fremovervendt...angrer ikke ett sekund.

Iflg. han i butikken som solgte oss setet vårt, var det mange som faktisk kjøpte forovervendte seter... for oss var det ikke noe alternativ - vi dro hjem med bakovervendt og skal bruke det til gutten vår blir fire :) men for min del, folk må gjøre det de synes er riktig for dem, selv om jeg ikke skjønner valget deres. (skjønner selvfølgelig de som har unger som blir ekstremt bilsyke som nevnt over her...)

Annonse

Herreguuud.....lillemor er lang som en 5-åring, men hun er bare 3 år. Hun fikk forovervendt sete da hun var ca. 1 år. Stakkars ungen måtte jo sitte med knærne ved siden av ørene!!

Ingen vet hvordan en ulykke vil utarte seg, jeg tror virkelig ikke at det er noe krise å sitte forovervendt...man vil ALDRI kunne sikre seg helt, desverre.

Må være slitsomt å være så hysterisk. At barnet sitter i et SETE er viktigst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...