Gå til innhold

Dere som ammer 1 åringene deres, hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer av nysgjerrighet egentlig :)

Jeg ammer 3 ganger om dagen, han er 1 år og 15 dager.. Idag har vi vært ute hele dagen, så den midt på dagen puppen som er ganske hellig for han, var han for trøtt til, så han spurte ikke etter den. Så da tenker jeg vi kutter den og bare tar mårra og kveldspuppen :) Er jo stas å amme så lenge, men nå ebgynner jeg egentlig å bli litt lei. Har en på 3 år og, og amma han til 15 mnd, så føler jeg har ammet i flere år, selv om det var et bra opphold der før jeg begynte på nytt :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Aprilprinsesse <3
Skrevet

Jenta mi er akkurat 1 år. Hun ammer jeg fra 3-5 ganger daglig! Helt greit. En koselig stund og ikke planer om å slutte enda. :)

Har i tankene at vi vil ha en til nå, så da får vi se hva som skjer med ammingen :)

Skrevet

Samme her. Er litt lei til tider (ammer bare på én side), men håper å fortsette til han er to. Får se om jeg gidder. Han er 16,5 måneder.

Skrevet

Jenta mi er snart 14 mnd og vil fremdeles ha pupp, så da sier jeg ikke nei :) Ammer henne 4 ganger i døgnet ca, deriblant fremdeles en nattpupp. Burde nok kutte ut den snart da.

Eldstejenta fikk puppenekt da hun var 3-4 mnd, så er veldig glad jeg fremdeles kan amme yngste. Så lenge hun vil ha får hun :)

Skrevet

Gutten min er 1 år og 3 dager gammel. Jeg ammer han ca. 5 ganger i døgnet. Han får fremdeles nattpupp. Gir meg når han ikke vil ha melk lengre, eller til han er rundt 2 år gammel.

De andre barna mine ammet jeg til de var henholdsvis 13 mnd og 26 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...