Gå til innhold

Dere som en gang overtalte mannen til å gifte seg - hvilke følelser sitter dere igjen med nå i ettertid? Angrer du på at du giftet deg med en mann du måtte overtale eller angrer du ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er vel ikke helt rett å si at jeg overtalte han, var mer å komme til enighet om hvordan det skulle foregå... Men jeg angrer definitivt ikke! :-)

Glad for at jeg ikke overtalte ham jeg hadde tenkt å overtale, i alle fall. For så ble han gal i hodet. Glad jeg ikke har noen juridiske bindinger med en sånn fyr...

Annonse

Jeg overtalte ham - og angrer. Ønsker jeg heller gikk fra ham og giftet meg med en annen. Nå når jeg allerede vært gift blir det ikke det samme.

Nei, jeg angrer ikke, og han sier at han uansett ville ha fridd etterhvert ;) Han er bare litt treig, så jeg bare heiv meg rundt og fixa biffen jeg :) Godt fornøyd. Skulle vi fulgt hans tempo måtte vi ha venta enda 4 år før vi skulle fått vårt første barn ;) Jeg venter nå nummer 3. hahahha Trodde jeg skulle le meg ihjel når han sa at han syns det var passe å vente 10 år med å få barn. ;) Vi ble forresten gift etter ett år og 4 måneder sammen, og i sommer har vi vært gift i 5 år. :) Bryllupsdag dagen før vi venter tredjemann. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...