Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

money..

tror den kommer på termin:D hehe, faktisk! og den er stor.. rundt 4 kg.. så deet blir spennende..:)

ser dessverre ingen forlovelse, men bare spør alle de andre her så ser jeg det ikke på noen, kanskje det bare rett og slett ikke er min ting..

er det en gutt du skal ha? har sånn guttefølelse..

Annonse

Skrev til deg tidligere idag også, men kan ikke finne igjen spørsmålet mitt, så prøver igjen.

Jeg lurer på når jeg kommer til å føde og hvordan fødselen vil bli :)

Vil ikke avsløre termindatoen i tilfelle det villeder deg, men kan si såpass at den er i april :)

Jeg er født 22.06.84

Tusen takk for svar :o)

Jeg har 2 gutter fra før. Har ikke planlagt noen fler barn helt med det første. Planen er vel egentlig å vente til jeg er ferdig med studiene om 4 år, MEN om jeg ser at jeg klarer å sjonglere jobb, studier og familieliv bra, så kan det hende vi får barn innimellom studiene denne gangen og. Fikk nr. 2 under studier. Kanskje du har rett :oD (er grusomt babysyk :oP)

Når det gjelder overøsing av jobb...Jeg skal gå førskolelærer over 4 år, dvs 75% studier. Jeg har alltid vært sterk på skolen, så jeg håper at jeg kan jobbe to dager i uka, være på forelesning to dager i uka, og ha en studiedag i uka + helg. Tror det skal gå bra... Krysser fingre for det iallefall ;o)

Takk, takk :o)

Tusen takk for svar, igjen!

Hei:)

Ser du noen fremtidig graviditet på meg? Evt, tidsrom for det? og kanskje kjønn?

Jeg er f. 30.12.82.

Spørsmål for morro skyld: Hvilken hårfarge har jeg, og har jeg barn fra før?:)

Håper på svar fra deg:)

Slite veldig med nedpress og kynnerar...

16.05.79

Akutt UL termin 17 april og Ordinær UL termin 23 april...

Ser dåke dato for fødsel og kor lang fødselen blir og om det er gutt eller jente i magen? :)

Har ein mann som reiste på langtur i dag. Får han med seg fødselen? Han er født 06.08.76

Kjem me til å halde saman? Har ei svigermor som regjere litt mykje :(

Annonse

student

hmm, dette syntes jeg er vanskelig, liker ikke å svare når det er snakk om liv og død. Men jeg ser fortsatt liv der jeg altså.. jeg tror det er en gutt.. og jeg tror du vil bli mamma.. men jeg er redd for å skuffe deg. husk at jeg ikke vet alt..

masse lykke til

Hei Marthe21,

Takk for at du tok deg tid til å se på meg,

skjønner du syns det er vanskelig, håper ikke jeg satt deg i en alt for ubehagelig situasjon.

Kan godt gi deg en tilbakemelding på tirsdagen om hvordan det har gått, om du ønsker det?

Og takk :)

Hilsen

mtp..

Jobb, hmm.. jeg syntes alltid det er så vanskelig å se på deg.. jeg tror jeg har sagt dette før, men det virker som du skal inn i noe nytt og tror du får en ny jobb fra høsten av.. jeg er ganske usikker.. du som er så flink å se på meg alltid.. huff, også ser jeg deg så dårlig..

Hei Marthe21,

Takk for at du tok deg tid til å se på meg,

skjønner du syns det er vanskelig, håper ikke jeg satt deg i en alt for ubehagelig situasjon.

Kan godt gi deg en tilbakemelding på tirsdagen om hvordan det har gått, om du ønsker det?

Og takk :)

Hilsen

Heisann :)

Jeg er født 12.02.83

Er gift, i 2008.

Har en sønn født i 2003 og ei datter i 2010.

Har termin 28.november, tror jeg.

Lurer veldig på om dette svangerskapet vil gå bra? Og om termin evt stemmer? Vil ikke vite kjønn, men alt annet du kan se!!!

Hilsen LeMaRa :)

hei alle sammen

svar til og med askepott i dag hvis dere har skrevet før dette tidspunkt.. men skriv det på nytt i andre tråden, for her blir det bare rot!

dere andre kan skrive pm til meg så skal jeg svre når jeg har tid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...