Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heiisann :o)

Du kan gjerne titte litt på meg...

Jeg lurer på om du ser noen fler barn på meg, og hvilke kjønn, og når de kommer?

Ellers lurer jeg på om studiene jeg begynner nå vil gå bra? Vil jeg klare å kombinere dette med jobb? Har en god følelse selv... men synes nesten det er litt ekkelt at jeg er så optimistisk til fremtiden. Både studiemessig, jobbmessig og økonomimessig. Føler liksom jeg har vært i en dal, og at det bare går oppover. Stemmer dette tro? ;o)

Ellers må du bare fortelle meg om du kommer over noe mer...

Jeg er født 041082...

Tusen takk :o)

Annonse

Gjerne se på meg? :)

er født 250389

jeg lurer på om det fremdeles er liv i magen min? var på tidlig ul på mandag, fikk blødninger etter dette. og skal på tidlig ul igjen tirsdag. Vil det fremdeles være liv der? og kan jeg se et bankende hjerte?

Ble litt mye spørsmål men håper du kanskje svarer på noe av det..

Takk :)

Annonse

Hehe jeg hadde bursdag i januar.. Men har liksom ikke tenkt på å bytte:P

Turbulent! huff, det var vel ikke det du ville høre kanskje. vet ikke hvordan det er nå, men kan hende det er nå jeg får opp og ikke fremover. Får en skikkelig berg og dalbane følelse.. Er jeg helt på jordet?

Flytting evt over sommeren..

er du dårlig Lily? jeg får litt kvalme følelse.. hmm, men så er jeg fødeklar så kan være meg. hihi:)

det går så fint så:) Du kan glede deg, det er ei lita jente du venter..:) jeg ser ingen forlovelse, men det gjør jeg jo ikke på noen. haha kanskje det ikke er min ting å se etter. Men ser en romantisk periode i sommer.. kanskje det er noe i vente.. ser 3 barn.. men vet ikke mange du har fra før. men masse lykke til:)

da var deg deg da, tenkte kanskje det kunen være noen andre, men stemte liksom ikke det heller hihi

ja det er veldig turbulent.. og det er vel det som er problemet, for nå må jeg ta et valg.. og jeg vil vel helst ha det stabilt.

må være ute av huset mitt 1. juni, så håper ikke jeg ender opp husløs :o

jeg er veldig dårlig, jeg får angst og stress av det jeg sliter med, og da kommer kvalmen og det som følger med.. :/

tusen takk! må vel ta dette valget mitt snart da..

Zazzy og lily må gjette hvilken som er til hvem, haha. trodde de kom under innleggene..

den her er til Tussemor!

Jeg ser 3 barn på deg, 2 gutter og 1 jente.. hva har du fra før? Jeg tror ikke det er så alt for lenge til du blir gravid, men ser ingen dato eller måned desverre.

studiene dine vil gå bra, så lenge du ikke overøser deg selv med alt for mye jobb, men det betyr ikke at du ikke kan jobbe altså. Det vil du begynne med. En liten ekstrastilling av noe slag..:)

Lily

Ja du må nesten ta det valget ditt, men har en følelse av at du ikke helt føler det er ditt valg.. selv om det er ditt.. nei, huff.. nå snakker jeg om ting jeg ikke veit igjen, haha. men i hvertfall. tror du allerede har valgt jeg, bare venter på å utrette noe. følg magefølelsen din, den stemmer. Og det må ofte litt slit til for at noe blir bra i lengden..

otro

ingen lang fødsel nei:) Tror du blir positivt overrasket over fødselen din..:) vet ikke om det betyr de to andre var grusomme, men har en følelse av at du vil sitte igjen med, oi.. dette var ikke ille:)

Ehm, jeg kjenner meg igjen, babyer kom til oss!!:D

jeg ser tallet 15.. kan være klokkeslett og romnummer osv. så det må du ikke være helt overbevisst om. Men det jeg veeet er at babyen kommer når den er klar..:) , og jeg veeeet at det ikke hjelper fordi mamma har vært klar lenge.. hehe.. masse lykke til

ja magefølelse sier jo at jeg skal gi det en sjanse under visse forutsetninger og med en tidslinje, kan høres rart ut, men av tidligere erfaringer med han så føler jeg det er det eneste rette om jeg skal gi det en sjanse til.. og da i hovedsak for ungenes del og så kan heller jeg bli positivt overrasket om jeg skulle føle meg trygg og happy med han ;)

takk!!

varm klem fra lilja :)))

heisand:)

Jaaa, det gjør jeg:) nå aner jeg ingenting om din sivilstatus.. men ser masse masse kjærlighet fra og med juni, nesten sånn over the top of løøøøv:D heldig du! er du forlovet? eller så skal du ikke se bort i fra at det kan skje.. også babyhjerne som jeg har så ser jeg en liten baby som kommer i 2012-- men den trenger ikke være din, kanskje tantebarn eller noe. eller kanskje det er din:D

kos deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...