Miaz + lille luringen Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hei hei. Eg er i 31+3 på vei i svangerskapet. Teller ned. Eg husker ikkje kor eg har lest det, men er det tilfelle at når barnet fester hodet sitt nede med bekkenet at ein blir bedre da? Har ein framleis bekkenløsning da? Fordi jordmor seier til meg at det blir berre verre og det var alt ho sa om bekkenløsning til meg. Og fysioterpauten her tar jo aldri kontakt med deg, og når du spør så har han ikkje tida til å ringe seie ifrå ein gang om når du får deg time eller ikkje. Er veldig oppgitt og svært skuffa over ting. Og sidan det er mitt første svangerskap hadde eg forventa litt meir. Dei som bur i byer er veldig heldige for dei har mykje meir muligheter enn dei som bur i ei bygd.
tina 79:) Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Hei. så kjedelig at du ikke får noe hjelp. Det er tungt med bekkenløsning, men desverre ikke så mye å gjøre med det. For mange blir det bedre når hodet fester seg, fordi det stabiliserer bekkenområdet litt. Men smertene blir ikke helt borte. Det viktigste er at du lytter til kroppen din, og ikke utfordrer smertene. Det hjelper ikke. Jeg har hatt lite effekt av fysioterapi, men har fått noe hjelp fra kiropraktor. Vet ikke om du har tilgang til det der du bor. Jeg hadde bekkenlåsning i tilllegg til løsning, og kiropraktor klarte å løse opp litt i låsningen. Det står mange gode råd på denne siden,(landsforening for kvinner med bekkenløsning.) http://www.lkb.no/ Lykke til med resten av svangerskapet.
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 I mitt første svangerskap slet jeg veldig med bekkenløsning, å hos meg var siste mnd av svangerskapet helt herlig, hodet festet seg i uke 36 å da forsvant mye av smertene for meg... det var fremdeles vondt men ikke i nærheten av hvordan det hadde vært:-) Bor også på bygda å følte også det samme i mitt første svangerskap. er gravid med nr 2 å har kun hatt bekkenløsning i 6-7 uker å har 14 dager igjen:-)
Miaz + lille luringen Skrevet 10. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2011 ingen kiropraktor muligheter heller. Så det er ein mulighet for at smertene avtar iallefall litt når barnet fester seg. Det er egentlig ein liten trøst. Tusen takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå