Gå til innhold

vil ha litt tid alene med henne...

Anbefalte innlegg

er hjemme i permisjon nå og mannen har vært sykemeldt i 5 mnd. ....vi er aldri alene lengre jeg og piken vår. jeg savner det!Er bestandig NOEN her...vil ha en hel uke alene, kjenner jeg er lei hele mannen:(

er det ikke flere som liker å ha litt alenetid med baby?:S

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143124205-vil-ha-litt-tid-alene-med-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg blir litt provosert her. Er du klar over hvor heldige dere er?

Da jeg hadde permisjon med jentene så var mannen min knapt hjemme. Særlig med nr 3 da jeg også hadde en på 9år og ei på under 2år å ta meg av i tillegg til babyen. Mannen jobbet et helt årsverk + 100 reisedøgn det året. Jeg skulle gitt mye for å være så heldig som det du er som har mannen hjemme.

Da jeg fikk eldstemann var jeg helt alene, kun meg og ham, tenk å kunne had en pappa der som brydde seg og var der sammen med oss...alenetid med baby er oppskrytt. Vil du være alene så ta deg en trilletur.

ugla da...trenger ikke være det selv om du har det nicket;)

har du noensinne gått hjemme med mannen din over flere mnd?!?man går oppå hverandre og det er ikke noe særlig etter lang lang tid.....da ender det med krangling mest sannsynlig.

ja klart hun er heldig som har pappa'n hjemme, men både hun og foreldre trenger alenetid sammen med henne(og alenetid uten henne forsåvidt)...

jeg har vært alene de 3 første mnd MED KOLIKK!:s og jeg er vant til å være 300 dager alene iløpet av året pga han har det yrket han har!Så da er det en stoooor overgang å ha han her hele tiden!:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...