Gå til innhold

Ødelagt sexliv etter fødsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For det første så har jeg ALDRI lyst overhodet, og for det andre er jeg jo konstant sliten.

Men det aller verste er at det gjør så INSANE vondt!!! Og er 10 mnd siden fødsel. Vet jeg sydde litt innvendig, men ikke i hvilken grad. Og hver gang vi har sex sprenger og svir det noe helt sykt, helt til jeg blir helt nummen og ikke kjenner noenting :(

Noen som har opplevd samme og at det ble bedre eller andre godord?

Litt frustrerende da det går utover forholdet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det på samme måte. Jeg tok dette opp med gynekologen min,og han sendte meg til en spesialist,sånn at jeg fikk utført en vaginal plastikk kirurgi:-) Betalte kun egenandel på 490 for dette. Hadde store komplikasjoner ved fødel,og datteren ble tatt med vakuum.

Det ble veldig bra etter operasjonen-anbefaler det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg revnet veldig etter fødselen. Ble først klipt, men så måtte de hjepe meg å presse henne ut med å legge seg oppå magen fordi hun hadde navlestrengen rundt halsen, og pulsen gikk ned hver gang jeg presset. Så da kom hun så fort og jeg revnet innvendig også.

 

Tørte ikke ha sex før etter 7 mnd og da ble jeg så svimmel og kvalm og måtte avbryte for det gjorde utrolig vondt.

Var som en sperre der inne, som han måte trenge forbi. Sikkert arrvev etter jeg sydd vil jeg tippe.

Men jeg bet sammen tenna hver gang vi hadde sex, for ble som du sa veldig vondt, men så kjente jeg ikke noe.

 

Men det ble bedre og bedre for hver gang vi gjorde det, og til slutt gikk det over. :)

 

Med nr 2 og nr 3 så var det ikke vondt, for da revnet jeg ikke innvendig.

Nr 2 sydde jeg bare 2 sting. nr 3 sydde jeg også bare noen få sting. overflaterift bare på de 2 siste.

 

Husker jeg grudde meg voldsomt etter fødselen med nr 2, men ble overrasket at det ikke gjorde vondt.

 

Så hadde vel sex etter bare 6 uker med de to siste ;)

 

Så det hørest ut som det er slik jeg hadde det, HI. Men det gikk bedre og bedre for hver gang, og til slutt ble jeg helt bra :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ble bedre da :)

Bare sliter litt med å tvinge megselv til det når det gjør så vondt. For da føler jeg hele akten bare blir mislykket. Men gjør det jo nå også så må vel bare fortsette å prøve :)

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter ble tatt med vakum, etter mangel på pressveer, og tror noe skjedde da... Hadde bare et par-tre sting i mellomkjøttet, men slet faktisk i flere år (3-4) med vondt i skjeden, og nedsatt til ingen følelse i klitoris. Dum som jeg var, tok jeg ikke kontakt med lege, for jeg trodde det skulle være sånn. Angrer veldig på det nå i ettertid, men-men.... Nå er alt i orden, og jeg har et normalt sexliv....og har lyst på sex. Trenger lenger tid til å bli "varmet opp", hvis jeg skal ha skikkelig utbytte av det.

Ta kontakt med lege så fort som mulig, for det er så dumt å gå å lure i flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...