Knøttefrøken Skrevet 10. april 2011 #1 Del Skrevet 10. april 2011 På jobben der jeg jobber er vi to avdelinger som jobber tett, med kun en liten skyvedør imellom, det er to forkjellige jobber, den ene teknisk og den andre administrativ(her jeg er). Nå har vi fått møtereferat fra ledermøtet og det er planlagt 3 nye stillinger her hvor jeg er og 1 ny på den tekniske avdelingen. Jeg har lyst til å søke meg over,men vegrer meg litt fordi jeg akkurat har funnet ut at jeg er gravid (4+1 idag). Den andre jobben er en del bedre lønnet,og mere utfordrende enn den jeg har nå(akkurat sånn som jeg kunne tenkt meg). Må også legge til at jeg har jobbet er jeg er nå siden august ifjor. Hva ville du gjort.???? skal jeg huke tak i sjefen for den andre avdelingen når jeg ser han og spørre om den stillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonfreckle Skrevet 10. april 2011 #2 Del Skrevet 10. april 2011 Hvis dette er en jobb du virkelig ønsker deg, så ville jeg ha søkt. Men jeg ville nok ikke ha nevnt på graviditeten, du er jo også veldig tidlig i løpet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttefrøken Skrevet 10. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 10. april 2011 ja jeg ønsker denne jobben, jeg utsatte graviditeten fordi jeg skulle søke på min nåværende jobb, og vet ikke neste gang det kan bli en ledig stilling på den avdelingen. det er en veldig stabil arbeidsplass med få utskiftninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matildesnusk + lille ups Skrevet 11. april 2011 #4 Del Skrevet 11. april 2011 Søk i vei, men selvsagt ikke si at du er gravid. Jeg var gravid da jeg var på intervju, og fikk jobben. Alt har gått så bra, så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesser11og08 Skrevet 11. april 2011 #5 Del Skrevet 11. april 2011 Søk på jobben om du vil ha den! At man er gravid skal ikke hindre en i å følge drømmene sine =) Du skal jo ut i jobb igjen etter endt permisjon også, og hvorfor ikke ha drømmejobben "liggende å vente" på seg? Ikke si noe om at du er gravid enda. Du er ikke pliktig til å si ifra om en graviditet før du er 6 mnder gravid, altså 3 mnder før du skal ut i permisjon =) Lykke til, så krysser jeg fingrene for at du får stillingen som du ønsker deg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå