Gå til innhold

Mannen min ringte en lørdag morgen og ba meg hente ham...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...hos en kvinnelig kollega. Dagen før hadde de hatt firmafest og dratt på byen. Jeg hadde forsøkt å ringe ham flere ganger på kvelden uten å få svar og til slutt svarte en annen fyr, da hadde han glemt igjen telefonen før de dro på byen.

 

Så kom han altså ikke hjem og jeg var kjemperedd for ham.

 

Morgenen etter ringer han altså fra hennes telefon, han hadde nemlig som han selv sa "reist dit fordi det var billigere å dele en taxi dit enn at de skulle ta hver sin". Og han hadde vært så full at han ikke hadde tenkt på at han kanskje burde ringt hjem.

Jeg klikket og da sa han at "ærlig talt, tror du jeg ville ringt og bedt deg hente meg her om det hadde skjedd noe mellom meg og henne"?

 

Jeg svelget forklaringen hans og valgte å gå videre som om ingenting hadde skjedd.

 

Tror dere han var utro? Det er jo egentlig helt sant som han sier, hadde han vært utro ville han kanskje gjort alt han kunne for å dekke over det istedet for å ringe fra hennes tlf. På den annen side er det jo en fin ting å gjemme seg bak hvis han virkelig har pult henne.

 

Faen, det plager meg litt fortsatt selv om det er noen måneder siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst?! jeg hadde ikke gått på den! Skal love deg mannen min hadde fått pæs for den!

 

Hilsen meg som synes å kysse er også utroskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det der er ikke greit... Du kjenner sikkert at hvis du ikke legger det fra deg, kommer du til å bli spist opp av tankene dine.

 

Hvis han ellers er en real kar med en god karakter, hadde jeg stolt på at han snakket sant.

 

Vondt å være sjalu da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke han var utro. Jeg kunne glatt kjøpt den setningen, men forbannet ville jeg uansett vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med 11.16. Kollega eller ikke, det er en kvinne.

Jeg hadde hatt veldlig vanskelig for å svelge den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får spørre han rett ut nå når dere har fått det litt på avstand. si han skal være ærlig. Men er du villig til å satse på forholdet om han faktisk har vært utro?

 

Jeg tror ikke han har vært utro, jeg har delt seng med menn på fest jeg uten at det har skjedd noe sexuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ikke den med taxiregninga. Kanskje han ble med henne i forhåpning om at det skulle skje noe, og det er jo nesten like ille som at det faktisk skjedde noe.

 

Her er vi enige om at vi kommer oss hjem samme hva. Vi har slutta med grøftefyll nå når vi har unger, så da er det en lett regel å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sjalu av natur, men dette stikker litt ja. Og nei, det er ikke greit å sove hos en annen dame. Han mener jo at ungene hennes var hjemme (tenåringer) og at han sov på sofaen. Egentlig har jeg vært mest frustrert fordi han ikke ga meg beskjed og jeg lå våken halve natten og bekymret meg.

 

Jeg vet at han blir sur om jeg prøver å ta dette opp igjen nå, og jeg rives mellom tanken om at jeg kanskje ikke vil vite og tanken om at jeg vil vite det hvis han har bedratt meg... Vi har barn og jeg kan ikke se for meg et liv uten ham. Han har byttet jobb etter dette også så han jobber ikke sammen med henne lengre.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..hadde nok blitt litt irritert, men jeg sover hos kompisen min rett som det er, og der har det aldri skjedd noe, men nå er han bestevennen min OG forloveden min sin bestevenn. Jeg bryr meg heller ikke så mye om han sover hos ei jente, så lenge det er ei jeg KJENNER! (jeg er ikke dum, og vet at utroskap kan skje med kjente også, men da er det lettere å få greie på det)

 

Men hvis du føler det stikker enda, og at du ikke klarer å stole på ham nå må du sette deg ned å snakke med han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12:17; eksen til en venn av meg pulte samtlige av hans "venner" før han fikk vite om det flere måneder senere. Så hvor lett det er å få greie på det, kommer an på vennekretsen.

 

Jeg hadde aldri tolerert at min kjære overnattet hos en annen dame, i hvert fall ikke på denne måten- etter fylla, uten å si fra. Har egentlig problemer med å i det hele tatt se for meg en (realistisk) situasjon hvor det ville ha vært greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som har skjedd mellom dem er uvesentlig. Han har satt seg i en situasjon som er uakseptabel, etter deres standard. Å overnatte hos fremmede kvinner er ikke naturlig for å spare taxiregning. Du har ingen mulighet til å finne ut hva som har skjedd, dette vil leve videre i ditt hode.

 

Etter min mening har hans atferd skadet forholdet deres så mye at det er på linje med utroskap (for meg), og selv om du velger å se bort fra dette og gå videre, vil det alltid være en ekkel følelse av å bli holdt for narr under overflaten.

 

Been there.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke hentet han i hvert fall...

 

Om han var utro.... antagelig, men det er det bare han og hun som kan vite... desverre får du aldri svar på dette...Så om du ikke stoler på han, så er skaden allerede skjedd uavhengig om det skjedde noe mellom de. Han ødela tillitten dere imellom... og det er ikke lett å fikse... (slik er det.. )

 

Vet ikke hva jeg skal råde deg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...