Gå til innhold

dere som har en av hvert kjonn...

Anbefalte innlegg

var svangerskapene veldig forskjellige, eller er det noen som har hatt to mer eller mindre like svangerskap men en gutt og en jente??

jeg har en jente fra for, saa hadde vert kjekt med en gutt denne gangen i og med at vi ikke skal ha flere barn etter denne. men er overbevist om at det er en jente til siden dette svangerskapet er nesten helt likt som det forste!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143123963-dere-som-har-en-av-hvert-kjonn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er gravid for 3 gang, og har en av hvert kjønn fra før av. Alle 3 svangerskapene er omtrent identiske. Oppkast døgnet rundt fra sex til fødsel... Ser ut til at nr3 skal følge i samme fotsporene, er i uke 22 nå.

Har gutt og venter ei jente nå. for meg har det vært to veldig ulike svangerskap! Det første var jeg fryktelig kvalm dårlig de 4 første mnd og gikk faktisk ned 4kg!! nå har jeg knapt hilst på kvalmen og lagt på meg 10kg i uke 18:( hud,hår og sånn er heilt på huet denne ganga,med gutten var det flere som kommenterte hvor fin jeg var i huden, nå ser jeg ikke ut etter alle rundene med kviser..

hehe,rart egentlig at det kan være såå forskjellig!!

hvor langt på vei er du da??

tok plumbotesten i uke 15,den sa jente! og de sa ul jordmor og..

har gutt,jente,gutt og ei jente i magen nå og mine svangerskap har vært ganske lik utenom at kvalmen har vært verre og verre for hver gang..og med jentene har jeg hatt ganske uren hud, magen har sett litt annerledes ut og har lagt på meg mer. men det er jo veldig forskjellig egentlig, kjenner flere som bare har gutter og de har ikke vært kvalm ett sekund, svigerinna mi går med sin 4 jente og hun har vært passe kvalm i alle svangerskapene.

Annonse

Jeger gravid for 2 gang. Har ei jenta fra før og venter gutt nå. Sv skapet nå er akkurat likt det forrige. Ingen plager av noe slag. Hjerteslag er til og med likt. Høyt på begge to. Er nesten så jeg ikke trur at det er en gutt denne gangen. Må på 3d for å dobbeltsjekke:)

Jeg har både jente og gutt fra før og de svangerskapene var ganske like, like mye kvalm osv, ganske likt med hjertelyd også. Eneste forskjellen var at jeg hadde ekstrem halsbrann med gutten, venter nå min 3 og jormor mener det er en gutt og i dette svangerskapet har jeg nesten ikke hatt noen plager.. hmm hehe så dette svangerskapet er iværffall helt ulikt de to andre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...