Gå til innhold

Hvilken reisetrille anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen er 6 mnd og vi tenker på å kjøpe en reisetrille til bruk i sommer. Greit å ha noe som er litt mindre enn sportsvognen, men helt som kan legges ned ettersom hun fortsatt er liten.

Noen anbefalinger? Ting jeg bør tenke på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er hvertfall strålende fornøyde med vår Per Perego Pliko P3. Den er helt suveren når det gjelder triller. Dessuten har den integrert søskenbrett, noe som er supert om din lille har søsken eller en gang skal bli storesøster :)

Den koster litt da, men jeg synes det var vel anvendte penger. Du kan jo også spare en del ved å bestille fra utlandet eller kjøpe brukt.

Hadde forøvrig en carena easy før, men den synes jeg var skikkelig dårlig og vond å trille. Eneste fordelen med den er at den er billig..:)

Skrevet

Vi har Maclaren techno xt og er superfornøyd med den. Den tar liten plass når den er sammenslått, er veldig lett og ryggen kan legges helt ned. Vi hadde den med til syden da sønnen vår var tre måneder (med mykbag i) og var spesielt fornøyd med at kalesjen kan forlenges og trekkes helt over slik at babyen hele tiden var skjermet fra sola.

Skrevet

Jeg vil nesten anbefale Carena Easy. Jeg er ikke helt fornøyd, men den er god til sitt bruk. På reise og evt shopping på senter osv. Den har små svingbare hjul som innimellom lever sin egen verden.

Men den er lett å legge sammen, veier lite, og den har som sagt svingbare hjul foran sånn at den er grei å svinge og få snudd. Den kan legges like langt ned som min Emmaljunga sportsvogn.

Et minus er kalesjen som er veldig kort. Så barnet får sola i øynene omtrent hele tiden med mindre dere har sola i ryggen. Men det finnes jo UV trekk å få kjøpt. Den har veldig grei handlekurv under. "dyp og bred" nok. Det er jo greit hvis en har feks en veske eller noen poser en ikke gidder å være på.

Jeg har hørt mange godord om Maclaren altså. Men den er jo litt dyr. Synes jeg. :)

Skrevet

Hvor tidlig kan man bruke disse trillene? Kan 6 måneder gamle babyer bruke dem i syden til alle daglurene i tre uker om den kan legges "nesten helt ned"?

Skrevet

Har hørt at Bugaboo Bee er fantastisk, men den er jo også fantastisk dyr da.

Kan sitte begge veier i den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...