Gå til innhold

Mannen min kom hjem kl.5 inatt, er så fly forbanna!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det en slik tråd du er ute etter du som savna innlegg om fyll og udugelige mannfolk?

 

Heldigvis gjelder ikke dette meg da, men sikkert mange som har ligget våkne halve natten og ventet på at mannen skal komme hjem fra byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenkte jeg skulle være så flink at jeg ikke skulle svare " Der kom den", men ja. Det pleier å florere i sånne innlegg her på søndager.

 

Det fører til at jeg lurer på om enten har halve DIB kuttet ut DIB ellers så er det ingen mannfolk som er ute lenger.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ikke kommet hjem enda :D Han har vært i bestekompisens bursdagsfeiring sammen med gutta og sover alltid over der siden det er for langt å ta taxi hjem :)

Men jeg koser meg alene jeg, synes det er deilig å ha noen kvelder for seg selv, bare meg og babyen :)

Gidder ikke være redd for at han skal finne på noe og gjør han det, så er det jo ikke mye annet jeg kan gjøre enn å kaste han på dør og da var han jo ikke verdt å samle på uansett.

Dessuten så er det da fint å kunne dra ut å feste en gang i blant uten å bli vekket av et hylekor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...