Gå til innhold

Lutinus spørsmål?!

Anbefalte innlegg

Er det slik at man skal holde seg i aktivitet etter at tabletten er på plass? Skulle det når jeg gikk på Crinonen.

Kan tabletten falle ut igjen??

Begynte på tablettene nå idag tidlig. Ska ha fryseforsøk på tirsdag :)

Det er så mange spm som svirrer rundt i hode under disse prøveperiodene. Godt vi har hverandre her inne :)

på forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143123718-lutinus-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte også på tabletter idag! Skal ha fryseforsøk i morgen. Den har ikke kommet ut igjen, og jeg har en på 1.5 år som må løftes/bæres av og til og jeg satt ikke i ro etterpå(gutten er ikke av typen som sitter i ro et sekund). Føler jeg sleit litt med å få den langt inn, men etter litt knoting ble det. Kom nå hvertfall ikke ut igjen. Syns ting har forandret seg der inne etter første fødsel..

Håper det går bra i morgen! Ser med skrekk tilbake på sist gang..syns det var helt forferdelig vondt! Godt jeg slipper uttak denne gangen i hvertfall.

Lykke til! :) vi får krysse fingrene!

Har ikke kommet ut på meg heller. ;) Skal snart ta min siste pille for idag (nr3)

Masse lykke til i morgen Tyren78-09, krysser fingrene for deg og satser på at det blir smertefritt :)

Er også glad for at jeg slipper uttak (enn så lenge)

Lykek til alle sammen :)

Annonse

Kristin'83: tar tilbake det jeg skrev lenger opp :( mine kommer også ut igjen, men ikke som hele tabletter nei. Det renner igrunn konstant hele dagen. Går også med truseinnlegg..skikkelig herk. Trodde etter den første tabletten at dette gikk jo fint..ingenting kom ut..men så begynte det..og etter det har vi hatt det gående. Klisseri!!!

Krysser fingrene for at egget sitter etter fryseforsøket senere idag!!

Har ikke fått beskjed om å ligge etterpå nei. Og det gjrode jeg heller ikke da jeg gikk på crinone for 2 år siden. Da dro jeg rett på jobb etterpå, og der står og går vi hele dagen. Jeg ble gravid :) Men jeg aner ikke hva man bør gjøre..men fikk hvertfall ikke beskjed om det hverken da eller nå. Har ikke anledning til det heller da jeg har en på 19 mnd som neppe lar meg ligge i ro sånn på morgenen(vi(dvs han) er AAA-mennesker...).

Annonse

Takk :)

I morgen er det innsett!!! Hjelp,gruer meg så,samtidig som jeg gleder meg til å bli ruger igjen ;)

Har rester av Lutinus som kommer ut. Så det blir truseinnlegg på meg også ;)

Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...