Gå til innhold

Ærfaringer med Herbalife shake'n??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenkte å prøve ut dette..

Har dere prøvd den? Hvor mye gikk dere ned i vekt, og på hvor lang tid?

For dere som drakk dette for å gå ned i vekt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg å prøve NOKA. Den smaker godt i tillegg til at du får kjøpt den så og si overalt. Jeg har nettopp gått ned 6 kg på en måned og tenker å fortsette en stund til.

Jeg spiser middag et par dager i uka og resten av dagene spiser jeg to shakes, en erstatningsbar og en pakke NOKA-nudler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Noka driver jeg egentlig på med.. Eller har hatt ett opphold en stund, og skal begynne på igjen nå tenkte jeg. Men så har jeg ei veninna av meg som sier herbalife er så mye bedre.. MEN, det er så mye dyrere...

Men leser liksom ingen steder at det skal øke forbrenninga sånn som Noka gjør...

så kanskje jeg fortsetter med Noka.. :-D

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan Herbalife skal være så mye bedre. De jeg kjenner som har gått på det har ihvertfall ikke gått ned noe raskere enn man gjør på NOKA.

Og ja, det er dyrt i tillegg - det er jo ikke fordi det er så bra men det er sånn det blir med konsulenter som skal ha sin del av det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herbalife er dyrere rett og slutt fordi det er så mange ledd som skal tjene penger på det... Det er det samme som Tuppweware.. Ikke noe dyrere å produsere enn andre plastprodukter, men så mange flere ledd med folk som skal tjene penger. Jeg er også fornøyd med NOKA, nudlene er faktisk kjempegode, og shaken helt ok ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...