mamma til lillingen Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Var på 4 mnds fysio-sjekk med jenta som var begynt å bli syk og var trøtt og slapp, så hun bare gråt og var ikke glad da terapeuten tok av henne klærne og begynte å vri og vende, bøye og tøye. Jeg sa hun ikke var i form, og veldig trøtt, men neida det var nok for at jeg ikke hadde vært flink nok til å legge henne på magen så hun fikk trene nakken, og at hun sikkert bare lå i fanget å ble byssa på istedet for å leke på gulvet (noe vi gjør mye!) Bah. Tilslutt tok jeg henne med meg ut og gikk, fant ut at det gikk ikke uansett. Men, jeg la jo merke til at noen av de andre barna var mye mer aktive enn snuppa mi, løfta seg opp på armene, gapte stort over leker og klarte å flytte seg nok til å få tak i leker som lå akkurat litt for langt unna. Men tenker at det er jo såpass tidlig at det mini ikke klarer nå, det tar hun sikkert snart igjen,
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Hei. Du trenger nok ikke å bekymre deg for det=) Hvordan kan hu si noe sånt uten å vite hva dere faktisk gjør. Min gutt var akk samme da han var 4 mnd men fikk aldri beskjed om at han var sein i utviklinga. Han likte rett og slett bare ikke å ligge på magen og jeg ville ikke tvinge han hell men han var jo fortsatt sterk i nakken. De er jo tross alt bare 4 mnd og de utvikler seg jo forskjellig disse små. Men da min pjokk vippa over 5 mnd ja da kom plutselig på en samme dag, han rulla seg på magen og tilbake, han begynte å åle seg rundt i sirkler, drar seg litt framover og dytte seg bakover. Og det ha hu lille jenta de var ikke helt i form hell da sier seg jo sjøl at hu ikke orka =)
Grand Old Lady Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Hei, jeg har en gutt som har vært mye hos fysioterapeuter. Noen ganger er han kvikk og opplagt, andre ganger er det midt i sovetida og humør og form deretter. Husk bare at fysioterapeuter er trent til å se etter spesifikke ting og greier å se bort ifra hva som er fordi ungen er trøtt. Om jenta di bare trenger litt mer trening i mageleie så betyr det bare det, det er ikke alltid så lett når de ikke liker det. Det ordner seg etterhvert som de blir generelt strekere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå