Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da tar eg en ny runde i kveld :) får ikke tatt noen på formiddag, er kall vær her i dag og og bursdags barnet vil vere ute å leke i dag :D

Ikke anonyme og ikke mer enn max 4 sp.mål..

ta gjerne med en del info så eg har iallefall noe å gå etter siden eg er ganske ny på dette uten å bruke noe som helst....

Husk fødsels dato/termindato eller hva annet dere lurer på :)

ha en ellers fin søndag :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143123544-ny-runde-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :o)

(kopierer innlegget jeg skrev i forrige tråd her jeg)

Først vil jeg si at du så riktig på meg her for noen dager siden. Jeg var ikke gravid, slik min venninne drømte. ;o)

Så lurer jeg på om du ser noen fler barn på meg, og hvilke kjønn, og når de kommer?

Ellers lurer jeg på om studiene jeg begynner nå vil gå bra? Vil jeg klare å kombinere dette med jobb? Har en god følelse selv... men synes nesten det er litt ekkelt at jeg er så optimistisk til fremtiden. Både studiemessig, jobbmessig og økonomimessig. Føler liksom jeg har vært i en dal, og at det bare går oppover. Stemmer dette tro? ;o)

Ellers må du bare fortelle meg om du kommer over noe mer...

Jeg er født 041082...

Tusen takk!

Spent :o)

-TusseMor ♂07+♂09-

hei.. ser 4 barn totalt på deg.. 3 gutter og ei jente.. men også ei jente eg ikke klarer å plasere, kansje pga du ønsker deg jenter siden du alt har 2 gutter?

Studie kommer du til å gå på, men jobb må du passe på så du ikke tar deg vann over hode... Ser du er en stå på dame som ikke gir så lett opp? stemmer det?

Men ellers klarere du deg kjempe fint, men trenger noen som kansje gir deg et lite puff bak..

Får opp at du har valgt et bra studie valg som gir deg masse penger:D

Hei:)

Du har allerede sett på graviditet på meg, så om ikke noe nytt dukke opp så er den ok.

Lurer på jobbsituasjon: Får jeg endring i arbeidsplass snart?

evn om jeg blir sykemeldt tidlig hvis jeg blir gravid?

skulle du få opp noe mer så hører jeg det gjerne!;)

f.dato 270584

Hilsen

Tusen takk for svar :o)

Hmmmm... ja, det kan godt hende det er derfor du ser ei jente til på meg. Selvom jeg ikke er så veldig opptatt av hvilket kjønn det blir. Før ønsket jeg meg veldig ei jente, og det hadde selvfølgelig vært moro... men betyr liksom ikke så mye lenger ;o)

Jeg har søkt meg inn på deltidstudier, og tenkte at jeg kunne jobbe 40% ved siden. Skal prøve å la være å ta meg vann over hodet :oD Jeg er ei stå-på jente, og har vel litt tendens til å ta litt lite hensyn til kroppens signaler. Jeg er veldig opptatt av gode resultater, og er ekspert til å dømme meg selv :oP Gir meg ikke først, for å si det sånn... Når det kommer til jobb og studier er jeg ikke en person som trenger noe puff bak, MEN på mange andre fronter så stemmer det veldig bra :oP

Jeg går for førskolelærer, så vi blir nok ikke millionærer, men vi kommer nok til å ha så det holder ;o) Tenkte en master etterhvert og, så da kan det jo fort trille inn fler kroner...

Tusen takk for at du ville se på meg!

Annonse

Meg 120390

Han 230290

Jobber i barnehage, har 1 årsvikariat, ser du noe om jeg kommer til å fortsette der?

Ser du noe tvillinger på meg? (flere som har spådd at de ser det på meg) Er selv tvilling, å har flere tvilling par i slekta.

Får du opp noe om når min kjære er klar for å prøve på en spire?

Jeg VENTER Å VENTER... litt utålmodig ;) hihi..

Ser du noe om når jeg kommer til å bli gravid?? Kommer det til å ta lang tid?

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Tusen takk ;-) Dette er like spennende vær gang!! Du har truffet kjempe bra på meg ;-D

hei :)

du har sett på meg før, men husker ikke helt hva du kom til :P

men har vært hos legen og blitt henvist til gyn. og blir mest sannsynlig satt på pergo eller noe lignende :)

så jeg lurer på om du ser noe ang dette..

blir jeg gravid med pergo?

kan det være to når det først skjer?

ser du noe ang husbygging? :)

jeg: 210488

han: 120883

på forhånd tusen takk :D

Annonse

-*lille blomst*-

hei :) husker ikke hva eg sa på graviditet på deg men no ser mai/juni er du gravid :)

du vil ha den jobben du har no men kommer til å bli sykemeldt i begynnelsen (kvalme) og midten til slutt pga rygg/beken... :( men ellers er alt bra :)

tror det er en gutt eg får inn her, men ser han dårlig.. :( kommer han nærmere i løp av kvelden skal eg gi en lyd om det er gutt eller om det er en jente, men slik det ser ut no er det gutt :P

-johmon-

får opp at du venter en jente :) 13 oktober ja, men tror du kan belage deg på å ikke gå så lenge... hun kommer i uke 38 eller 39 :D

svangerskapet komemr til å gå fint, ser ikke noe store plager uten om de som er normalt som (off eg er tung) sliten osv..

får opp ser total 3 barn på dere... har dere noen fra før? gutter?

-hansen87-

hehe fødsel er fødsel... du får din beste drømme opp levelse men tror denne fødselen kommer til å sette noen spor i deg som det tar noen mnd før du i det hele tatt begynner å snakke om 1 til :P

Hun kommer i løp av uken som kommer :) Fredag kansje :)

-tyrjente88-

sier eg spådde deg fikk eg opp 1 pp etter påbegynt pergo, men fikk også opp dobbel perho på deg.. Kan det vere du begynne på dobbel med en gang?

får bare opp 1 spire på deg :)

Eg ser så dårlig på hus bygging for tiden for eg har så lyst å kjøpe og bygge selv så får stort sett bare opp det EG vil.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...