Gå til innhold

har en mann som har forandret seg helt etter at baby


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kom til. Vi ble foreldre for 3 uker siden. Han er sint og sur, gidder ikke å hjelpe til med babyen.Såvidt han orker å bytte bleie på henne og blir rett og slett forbanna hvis jeg ber om avlastning når hun gråter mye. Hun har vært så plaget med luft i magen. Inatt klikket han totalt og slemret med døra og kjeftet så inn i helvette.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å forstå at jeg må også få avlastning, greier ikke være våken hele natta og dagen uten å kollapse.

Han sa til meg ista at jeg forstår ikke at han ikke greier all skrikinga hennes og han blir så forbanna pga det. Skulle kanskje tenkt på det før vi fikk henne da, at det kom til å bli babyskrik og våkenetter....

 

Fortsetter dette så kommer jeg til å bli alenemor... kjenner jeg klikker snart..... Hadde vært akkurat det samme om jeg hadde vært alene, har null hjelp og støtte fra samboer akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist å lese og for en fortvilet situasjon for deg og sikkert han og. Hvordan var han i svangerskapet? Var han med på fødselen? Kan det tenkes at han har utviklet svangerskaps/fødsels depresjon-menn kan og bli rammet av det. Ville prøvd å ta en alvors prat sammen. Føler virkelig med dere. Sender en varm klem i natten<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han kan ha en fødselsdepresjon. Det var sånn jeg følte det de første ukene. Jeg er mammaen, da.. Dette blir sikkert enda værre for deg en det var for min mann, ettersom du holder på med ammingen og våkennetter, og kanskje er sliten etter fødselen. Du og han må ha hjelp! Han med psyken og du med avlastning. Ta kontakt med helsestasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...