Gå til innhold

kjenner noen meg da???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

må jo herme litt siden jeg har mange som både har barn og babyer i min omgangskrets..

 

så hvis du kjenner en ELISABETH? hvordan er hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den Elisabeth jeg kjenner er 63 år og bor alene i en liten leilighet. Har to voksne barn og fire barnebarn :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elisabet'en jeg kjenner, har en gutt som desverre ble tatt av barnevernet før litt siden..

Men er nå gravid igjen!

 

Bor i en liten by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth 1 har ikke barn, men skal gifte seg til sensommeren og har tenkt på barn noen år... uten å bestemme seg konkret. Hun jobber som daglig leder i en gullsmedbutikk og føler aller mest at butikken er babyen hennes.

 

Elisabeth 2 har to store barn og er ferdig med egenproduksjon. Om en femten års tid tikker barnabarna inn, men hun er veldig opptatt av å være ung og hvem har sagt at 37 er en alder???

 

Elisabth 3 er sprudlende og blid og holder på med markedsføringsstudier. Til våren er hun ferdig. Så vidt jeg vet lever hun singellivets glade dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth 1: har tre vakre døtre, er veldig kreativ.

 

Elisabeth 2: er gift med "Biffen", har to skjønne unger, jobber mye nattevakt.

 

Elisabeth 3: har funnet lykken i Surrey og flytter nok aldri hjem til gamle Norge igjen, fikk sitt første barn samme sommer som jeg fikk mitt siste.

 

Elisabeth 4: har to nydelige sønner, er veldig blid, jobber innen helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok desverre ingen fulltreffere her ennå heller.. :(

men ser jo at de fleste elisabethene har gode liv :)

 

er kanskje litt godt at dere ikke kjenner meg også når jeg tenker etter :P

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Elisabeth jo ber som ped.led i barnehage. Hun har en sønn og en mann som er alt for glad i pc så hun gjør det meste hjemme både DIY og daglige gjøremål. Da hun var mindre var hun ikke fult så handy så jeg er veldig imponert over at hun gjør alt nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elisabeth som jeg vet hvem er har en sønn og ei datter. Det er ikke mer enn 1 år mellom barna. Hun er gift, og har rødt hår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth jeg kjenner er født i 85, og har en herlig jente.

Vet egentlig ikke så mye, men hun har nettopp fått seg ny jobb som koordinator et eller annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...