Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er dere virkelig sikker på at dere ikke ser meg gravid? Blir fler og fler i Småripsgængsterbanden som ser det - Marthe hører til der hun også men hun er utvist for øyeblikket ;-P

Så er dere helt sikker? :-)

Til dere andre, jeg spår ikke i kveld, trøtt som en dupp og har nok med å flytte en fot foran den andre :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143123243-marthe-og-aurora/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hhaha.. du er så søt..

nei jeg gjør ikke det jeg altså.. ikke sånn nå liksom.. men jeg ser at det ikke er alt for lenge til. har sommerfølelsen, som jeg tror jeg har sagt tidligere. Men athina, jeg er ikke like dreven som mange andre her. så kan gooodt hende du er gravid:) Har du testet deg da?

Nei har ikke ikm før på torsdag og jeg mener jo at jeg så visst ikke er det da, men det er disse småripsene som er så søttans påståenlige, er 6 av dem nå! ;-P Er jo derfor du er utvist for øyeblikket hehe. Du er så flink Marthemus, ikke tvil på deg selv, og du har HELT SIKKERT RETT - Sånn mellom oss 2 ;-))

haha, ja helt garantert. så er det alle de andre spåripsa som har feil og jeg rett"!!:P Neeeh, tviler på det. Men som sagt så har jeg ingen gravid følelse, men en epokeforandring på deg. herregud, jeg vet ikke selv hva det betyr. haha. Men akkurat som livet ditt går inn i en ny epoke..

hmm.. kan jo hende det er en baby da, bare at jeg er helt på jorde..:P noe nytt tror jeg hvertfall dukker opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...