Gå til innhold

Hvilken type var du på ungdomskolen?

Anbefalte innlegg

Jeg var nok litt rebell,røyka,populær blant venner,konsentrasjonsvansker i timene,dag drømte mye....skolelei!

(utrolig dårlige lærere på skolen vår)

Jeg jobber som produksjons arbeider innen elektronikk! Hadde vi hatt de rette skolene i nærheten hadde jeg nok blitt danser eller døvetolk....:/ Men ikke forsent enda da :))

Fortsetter under...

Jeg var smart og skoleflink, fikk toppkarakterer med minimale anstrengelser. Jeg var usikker, ikke særlig populær, hadde kristne og superskikkelige venner fordi de var de eneste som ville "leke" med meg. Etter hvert ble jeg en skikkelig flyfille, noe ingen fikk med seg fordi jeg skjulte det godt og fordi folk ikke trodde det om rare, stille meg... Jeg er fortsatt rar og usikker, men vennene mine liker meg og synes jeg er toppers :-)

Jeg var sosial, morsom, veldig rebelsk og ganske kuli blandt tror jeg. Men var fryktelig skolelei og samtidig etterhvert mye deprimert og slet.

Heldigvis gikk jeg ikke i klassen med alle "bertene"... hehe :) Ja de som trodde de var så pene, var på fest hele tiden, röykte litt og alltid hadde på dyre moteklär. Gikk i en veldig bra klasse.

Begynte å röyke selv etterhvert, men passet godt på at ikke disse "bertene" så meg. For jeg ville ikke at de skulle tro at jeg ville väre som dem -for det ville jeg faktisk virkelig ikke! ;)

Jeg skinnet meg, sydde sleng i buksene mine (virkelig ikke kult på den tiden!), gikk i hawaiiskjorte og handlet det meste på underground (för det ble kult og dyrt der) og hörte på alt fra Nirvana til The Doors til Radiohead.

Så ble nok sett litt skjevt på etterhvert, men det brydde jeg meg fint lite om. Jeg hadde det godt med mine venner!

Men åh, er det ikke godt at den tiden er over... :)

Jeg var den jenta i klassen som alltid skilte seg ut..rockern og metalhuet... Ble endel mobbet, lot det ikke gå innpå meg da, men fikk det litt senere da. egentlig skoleflink, men så fryktelig skolelei at jeg ikke gadd gjøre mitt beste :( Helt teit, i grunn.

Er fortsatt rocker, forløpig ikke utdannet utover videregående, men starter til høsten. Trengte vel noen år på å modnes nok. Starter førskolelærerutdanning.

Idagangrer jeg nok på at jeg ikke jobbet hardere på skolen, heldigvis er det aldri forsent. Håpet er iallfall at ungene mine er smartere enn meg :)

Jeg gikk igjennom hele barneskolen med kjempedårlig selvtillit og trodde jeg var dødsstygg. Så fikk en overraskelse når jeg kom på ungdomsskolen og fikk masse oppmerksomhet fra de eldre guttene.

Det gjorde at jentene hatet meg da, så blei et slags mobbeoffer.

Jeg vel litt rebell, dårlige karakterer, røyka hasj og drakk. Men den dårlige selvtilliten var jo fortsatt der så var ikke spesielt tøff heller..

Var vel også litt fjortis som de fleste jentene på ungdomsskolen.

Nå har jeg lederstilling i vekterbransjen.

Annonse

Jeg var vel ikke den enkleste..:)

Jeg skulket,fikk dårlige karakterer,hang med de "kule" folkene..

Men det ble bare slik,jeg var egentlig en grei jente,men det ble ikke fanget opp at jeg slet.Det ble bare bortforklart med at jeg var en vanskelig unge:-/

Har i voksen alder fått e ahd-diagnose og det gir svar på mye.I dag er jeg hjelpepleier,og begynner på sykepleien til høsten:)Jeg har vist til hele verden at jeg duger,bare jeg får det på den måten jeg trenger;o)

Lærerunge, raddis og ekstreeemt "aktiv" i timene (les: plagsomt aktiv). Gikk med palestinaskjerf, briller og var med i Nei til EU. Veldig gode karakterer. Noen få gode venner, de kule jentene syntes jeg var rar og teit.

Studerte først samfunnsfag, reiste og studerte i Afrika og så i USA noen år. Ble litt streitere... Studerte deretter medisin og er nå lege.

jeg var en snipette å frekk fjortiss som var den morsomme i klassen som alltid kom med sarakastiske kommentarer. var med i den populære gjengen på skolen men dog ikke den mest populære jenta i gjengen. en god nummer 3 kanskje. gjorde sjelden lekser og fikk passe gode karakterer. kranglet mye med lærere og var i opposisjon mot autoriteter og tålte ikke urettferdigheter uansett hvem det måtte gjelde. drakk og røyka litt, men veldig sjelden, respekterte reglene fra foreldrene mine. jeg ble gravid som 18 åring og venter nå nr 3. =) er utdannet førskolelærer jeg også =)

Flinkest av alle i det boklige, men kranglevoren, politisk og påståelig, så jeg var ikke akkurat den som læreren likte best likevel. (Han var veeeeldig religiøs og syntes at vi humanistene samarbeidet med djevelen....)

Jeg var vel jenta som gikk i veggen, altså "usynlig". Gjorde ikke mye ut av meg, og fikk greie karakterer til tross for middelmådig innsats. Hatet ungdomskolen pga at jeg ikke ble akseptert av de andre jentene. Hadde lav selvtillit og tenkte mye på selvmord de 3 årene jeg gikk der...

Er i dag gift og har barn, jobber i helsevesenet.

Annonse

Jeg var mobbeoffer, hatet tanken på å røyke og drikke, og ble dermed utenstengt fra alt som var av sosiale sammenkomster blant flertallet på trinnet (for når man henger sammen skal man selvfølgelig drikke til man spyr, ellers er det ikke noe gøy!). I tillegg var jeg en sånn raring som drev med hest og ikke orket å tenke på klær, sminke og mote. Endte med at jeg var enten i stallen eller med de få gode vennene jeg hadde. Var så lei av klassen min at jeg tok med meg hesten min istedenfor ski når vi skulle på tur i skogen ... :P

Har nå kun kontakt med 2 av de 90 elevene på ungdomsskolen, og de er begge jenter jeg har kjent siden jeg var 4 år gammel :)

Siden den tid har jeg funnet meg selv, jeg har blitt moderat interessert i klær, og jeg holder nå på å utdanne meg til journalist. Har jobbet en del frilans, men prøver nå å finne meg fast jobb et sted. Arbeidsmarkedet er dessverre håpløst, så vi får se hva som skjer.

Var overvektig og kvisete, hadde ekstremt dårlig selvtillit på grunn av det. Ble ikke mobbet så mye, jeg var for usynlig til det. Noenlunde flink på skolen, men skolelei.

I dag er jeg sykepleier, mer utadvendt og er mer komfortabel med meg selv. Samboer på 6. året og nybakt mamma. Var på ungdomskolereunion for et par år siden og overrasket visst en del mennesker, så selvtilliten fikk seg et lite boost da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...