Gå til innhold

Hvilken type var du på ungdomskolen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var egenrådig og sta, sjenert og forsiktig og fikk et latterlig dårlig rykte etter at jeg nektet å ligge med en dust da vi var 14. Ryktet var helt ufortjent og var umulig å bli kvitt. Det ødela MYE.

Idag har jeg tre utdanninger og er blitt en sta, egenrådig villkatt som ikke lar seg pille på nesen og som stoler på få. Jobber med sosiale spørsmål på strukturelt nivå.

Annonse

Var ekstremt skoleflink og pliktoppfyllende. Ble etterhvert skikkelig pøbel med et elendig rykte. Gjorde og var med på litt av hvert.

Har i dag skjerpet meg på alle måter, og har min egen lille familie. Skal i gang med økonomistudier etter endt permisjon.

Stille og veldig "skikkelig", usikker og dermed litt uttafor, men ikke dirkete mobba (bare av noen - utfrysing og synlig baksnakking). Ganske gode karakterer. Er nå mer selvsikker, gift, to barn og lærer. Har minimalt med kontakt med klassekameratene

Nesten så jeg får inntrykk av at 90% av de som er her inne er pedagoger i en eller annen form..;-)

Jeg var selv en av de "populære" jentene. Skoleflink, men både røykte og drakk allerede på ungdomsskolen.

Har tatt økonomiutdanning og har en lederstilling innen finans i dag.

Annonse

Litt rebell kanskje, røyka, festa, men hadde gode karakterer og fast vennekrets. Ble mamma når jeg var 20, utdanna frisør, thats it. Enda hvert fall.

(mange av dere vil kanskje ikke kalle frisør en utdannelse, men det heter vel det uansett)

Tøffere enn toget utenpå, og redd inni meg. Ganske morsom også. Er foreløpig barnevernkonsulent. Det orker jeg ikke mange år til, så grubler litt på hva jeg har lyst til. Etter jeg fikk gutten min, er jeg blitt mer sårbar utad, men fortsatt ganske morsom (liker jeg å tro ;).

Jeg var en fnisende, guttegæærn fjortisberte som aldri fulgte med i timene, altfor opptatt av å skrive lapper og dagdrømme. Hadde du spurt lærerne mine ville de antagelig trodd jeg ville ende opp som frisør eller hudpleier.

Jeg er utdannet økonom og jobber som senior controller.

Litt rebell - røyka og drakk som 14 åring og generelt utidig fjortis oppførsel. Men skjerpet meg på videregående. Jobbet fra jeg var 19.

Tok Barne-og ungdomsarbeider utdanning etter jeg fikk barn da jeg var 26, og lever i dag et rolig familieliv med samboeren min:)

jeg var den populære som alltid hadde kjæreste, pliktoppfyllende men dog en liten rebell som ikke likte lærerne.fikk nedsatt karakter i oppførsel i alle de tre ungdomsårene fordi jeg snakka for mye i klasserommet.

nå er jeg førskolelærer,men lurer på om jeg ikke har valgt feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...