Gå til innhold

Marthe20, kan du kanskje spå en nybegynner?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

må først bare si at jeg er ganske nybegynner selv.. har alltid hatt en liten gave, men ikke brukt den noe særlig,,:) Athina og gjengen er mye mer drevne.

jeg skjønner deg godt, termin 29 så venter fælt selv..

prinsen din kommer i april hvertfall, tror jeg.. så du trenger ikke være redd for å gå så lenge over, men tror heller ikke han kommer leeenge før.. rundt termindato.. 25 har jeg en følelse av..

ser en relativ kjapp fødsel, mulig du ikke helt fatter at du er i fødsel før du på en måte er på god vei..:)

masse lykke til

Gjest Ms. Muffins

Takk for svar, skikkelig spennende med slike gaver syns jeg! Du og dere andre er veldig heldige! Hvordan oppdaget du at du kunne se?

Har selv en følelse på den 18. eller 19. April, men det tror jeg mest kommer av at min førstefødte kom åtte dager før termin.

Da er du jo bare to dager etter meg, gøy :)

Fødte førstemann på to timer, uten forvarsel, så akkurat dette med kjapp fødsel, uten noe forvarsel er jeg rimelig sikker på selv også! :)

jeg oppdaget det vel egentlig aldri, har bare alltid vært der, og mammaen min er helt lik, så har alltid vært naturlig. Men er nok ikke noe typisk spåkone med kule og sånn:P jeg er nok heller ikke den flinkeste. Men syntes det er gøy å prøve meg og vet at mange syntes det er gøy å bli sett på, Inkl. meg selv. så da er det jo ingen skade å prøve..:)

masse lykke til så håper jeg du får en kjapp men fiiin fødsel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...