Gå til innhold

Er nylig begynt på antidepressiva og kiloene renner bokstavelig av!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trodde slike piller hadde motsatt effekt, men må jo bare prise meg lykkelig over at vekta går nedover og depresjonen er på retur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ordens skyld, de heter Venlafaxin krka gått på dem i 5 uker og den eneste bivirkningen jeg har fått et munntørrhet så drikker endel mer enn ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel gå begge veier.

 

Reductil som var stor på slankemarkedet(nå fjernet) var jo i utgangspunket antidepressiva;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp begynt på Venlafaxin, og gikk ned over 3 kg første uken.. er så glad for at jeg ikke legger på meg av pillene! Men jeg sliter med mange andre bivirkninger også, men håper det bedrer seg etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær forsiktig ... En venninne av meg (som allerede var utrolig slank) endte opp med å veie 38 kg etter en periode på antidepressiva. Ikke funket de noe særlig heller; hun ble rett og slett bare følelsesløs av dem.

 

Bivirkninger er skumle greier, ikke la dem gå for langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble kvalm av dem, så jeg gikk også ned i vekt.

 

Men selv om jeg hadde 10 kilo for mye syntes jeg ikke om å gå ned i vekt ufrivillig jeg da, og de andre bivirkningene var pyton. Etter 7-8 uker hvor bivirkningene var værre å leve med enn depresjonen sluttet jeg med de etter råd fra legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...