-mtp- Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 ser du noe påmeg i dag? om du gidder kan se på deg i morgen o du vill.. er sliten no etter å spåd en del den siste tiden her i dag litt son generelt og slik som de aller fleset ser på her inne
Marthe21 Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 hehe jaa:P jeg må jo le litt, for uansett når jeg ser på nicke ditt.. så kommer graviditet opp. Kan godt hende det er fordi jeg har hengt meg opp i det.. men de tvillingene jeg har fått for meg at du snart skal bære på får jeg ikke ut av hode. men som du sa kan det hende det er dine to søte små fra før. jeg husker ikke hva jeg har sagt før. men jeg ser noe nytt fra høsten av, både jobb evt. skole og flytting. Virker som du går en "lysere" tid i møte, vet ikke om du har hatt en mørk tid altså, men virker som du går inn i en fin tidsperiode. Har du mye vondt i hode? Migrene? eller er det bare jeg som har en av mine gravidplager.. haha.. tror uansett du kan se frem til et begivenhetsrikt år og kanskje.. fniiiis.. kankje to små nurk i magen.. haha. ikke få panikk:D
-mtp- Skrevet 9. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2011 har hatt en del ondt i hode den siste uken ja det var du og disse tvillingen e:p du er ikke den eneste... Håper på masse nytt fra høsten av.. vil ha jobb nå som minste skal begynne i bhg men har jo ike noe job så må søke og ringe, men mister liksom mote når du bare får NEI til svar... du skjønner sikkert... tusen takk for at du tok deg tid, no skal eg sovvvve ettter en lang dag.. god natt bare å legge til noe om du får opp mer..
Marthe21 Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 ja, men den jobb situasjonen trenger du ikke stresse med. for det ordner seg.. litt brått tror jeg, en sånn gledelig overraskelse på en måte.. ja du har vondt i hode ja, hadde følelsen av det.. er du stressa kanskje..:S vi damer sliter med mye egenpåskyldte sykdommer. Tror vi har en tendens til å ikke føle at vi strekker til overalt. Noe som går utover helsa vår.. Men som sagt, se fremover. for du kommer nok til å gå en lys tid i møte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå