Gå til innhold

Noen som vil hjelpe? Om magevondt på venstre side... (ble litt langt!) ;/


Mmiljemors¤prinsesse¤+baby

Anbefalte innlegg

I hele kveld har jeg googlet om magevondt, snakket med min søster som er sykepleier, som mener jeg kan se dette an.

Jeg har vondt i nedre venstre del i magen. Jeg kan presse inn nedover på venstre side, og det ømmer. Der nede liksom.... Kjenner at det er noe rart der....

 

Det startet tidligere idag etter en kjøretur på 20min, hvorpå jeg måtte tisse, kom hjem skulle gå ut av bilen, og det stakk til i venstre side ned på magen når jeg prøvde å løfte beinet ut. Prøvde flere ganger, det gikk rett og slett ikke! Skikkelig ille stikning, til slutt gikk det med at jeg løftet beinet mitt selv ut. Fikk kommet meg ut å gått, og det var over.

 

Det varer bare noen sekunder. Samme skjedde senere idag, etter å ha sittet i 5 min kanskje. Idet jeg reiser meg jeg kjenner det.

 

Fra hoften og rett inn mot navlen og mest nedover det gjør vondt. Hvis jeg sitter kan jeg kjenne det helt opp til nederste ribbein.

 

Det skal sies at jeg går på kortison, prednisolon, og har lenge vært mye oppblåst, mye luft, ofte avføring, og tisser ofte.

 

Noen med noen anelser.... ??

Tenker at jeg ser an i natt, og i mårra....Har legetime på tirsdag....Men er jo liksom litt engstelig for hva dette er.... Kjennes ut som om magen min er full på venstre side, samtidig som den ømmer litt, og det kommer og går.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være noe med venstre eggstokk? Har ikke hatt sånne sterke smerter som igår, men kjenner at det er noe der og det ømmer.

 

Noen som har hatt noe med de før?

Ligger de rett nedenfor hoftekammen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...