mariabee Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Det var ikke helt sånn jeg hadde forestilt meg å ha mensen nå nei... Hadde ikke såååå gale før jeg ble gravid, det var riktignok vondt og blødde mye, men dette er var enormt. Ligger flat ut med grusomme menssmerter og løper på toaletten titt og ofte... Noe som varer eller vil mensen stabilisere seg?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Jeg hadde det sånn. var helt jævlig helt til jeg ble gravid med gutten min. Jeg mistet mye blod under fødselen (1,5 l) da jeg fødte jenta mi og blødde noe helt sinnsykt hver gang jeg fikk mensen etter fødselen. Blødde ut en tampong og et nattbind på en time (og da brukte jeg begge deler samtidig). Hadde alltid store smerter og måtte ta smertestillende pluss at jeg ble svimmel og fikk hodepine. Ta deg en tur til lege eller gynekolog for en sjekk hvis du føler for det Men har nok trua på at det stabiliserer seg. Men samtidig er det ikke noe godt å gå sånn.
Gjest Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Oh yes!! Første mensen jeg hadde etter fødsel, ca 10 uker etter, så brukte jeg over en pakke med nattbind på ett døgn! Takk gud for at jeg hadde to pakker liggende. Nesten så jeg vurderte å ta på en av bleiene til mini. Det er foreløpig bare den ene jeg har hatt, så er spent på når og hvordan neste blir. Skal hvertfall hamstre bind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå