Svale <3 Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Nå er det 1 år siden jeg sluttet å amme, og de siste 2 ukene har jeg oppdaget at det kommer melk igjen. Ikke mye, bare litt klar væske i begynnelsen, men nå var det hvit melk. Er det vanlig utenom graviditet?? Håper noen kan svare meg!!
FrøkenSprøken Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Er du kanskje gravid igjen? Det var slik jeg oppdaget at jeg var gravid med lillegutt, og da var jeg bare (snart) fire uker på vei. Ikke var han planlagt heller, så det var ikke "psyken" som gjorde det sånn. Sånn ellers er det ganske normalt å kunne klemme ut litt melk lenge etter at man har ammet. Men jeg ville nok ha tatt en test...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Begynt på nye hormon preparater i det siste? Stort sett betyr det garviditet men som både jeg og en vennine oppdaget kan det og komme ved nye p-piller, generellt hormobalanse og slike ting. Ta en test å er den negativ så oppsøk lege. I de aller verste tilfellene (veldig sjelden, viktig å påpeke) kan det ha noe med brystkreft å gjøre, men tror ikke melka blir helt hvit da. Det var det jeg fikk beskjed om. Nye p-piller å det sluttet i løpet av kort tid
Svale <3 Skrevet 10. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2011 Takk for svar! Jeg har brukt de samme p-pillene i litt under 1 år, så syns det er rart hvis det pga de. Huff, blir veldig nervøs nå. Jeg bruker en type medisin som ikke passer sammen med graviditet.. Men jeg har egentlig ingen andre symptomer på at jeg er gravid heller. Dumt det er søndag i dag.. Får kjøpe en test i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå