Gå til innhold

Dårlig tegn at testen ikke er sterkere med morgenurin?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde den første positive graviditetstesten igår kveld. Jeg testet idag tidlig, og forventet egentlig at den kom til å være sterkere enn når jeg testet på kvelden, men det var den ikke. Den var identisk med igår kveld. Jeg tok en test nå nettopp, og den var omtrent den samme som resten av testene. Hvor lang tid bør det egentlig ta før teststreken blir sterkere? Å regne med at den ble sterkere iløpet av bare et døgn var vel å være litt vel optimistisk kanskje. Jeg er ut ifra mine beregninger 3+4 idag.

Her er bilde av testen fra igår. Den øverste er EL-test, og den nederste G-test. Tok forøvrig en EL-test nå også bare for morroskyld, og den var også identisk med denne fra igår. Dvs positiv på femte dagen.

http://i277.photobucket.com/albums/kk45/theri86/226389af.jpg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om testene MÅ bli sterkere om morgenen men anntar det siden urinen blir "matet" med hcg fra blodbanen og nyrene bruker litt tid på å samle opp nok hcg til utslag. Hcg skal fordoble seg annahver dag mener jeg. Så etterhvert så burde man få ganske sterke tester som synes med en gang urinen dras over testen.

Jeg tok en test i dag tidlig og den var knall positiv ifh til den svake jeg tok for 3 dager siden.

Hva med å prøve en ukesindikator for å se hvor mange uker du evt er på vei ? Kanskje du ikke er så langt på vei som du har antatt ?

Har vurdert en sånn digital test, men har uansett planer om å ta med urinprøve på legekontoret på torsdag. Så lenge ikke noe går galt, så regner jeg med at den også er positiv, og da vil jeg be de legge igjen beskjed til legen min om at jeg ønsker tidlig UL. 3+4 er jo uansett kjempekort, så jeg er overraska over at det blir utslag på testene i det hele tatt.

Bestilte meg en sånn digital med ukeindikator på billigetester.no nå nettopp, så da kommer den sikkert på tirsdag eller onsdag. Så får jeg teste med den da om jeg fortsatt har positive tester på billig-strimlene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...