Gå til innhold

Alle som en gang har vært alenemødre se hit !!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det før dere involverte dere i ny partner ?

Hvor møtte dere den nye partneren ?

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble slutt mellom meg og bf når barnet var 4 mnd

 

Datet og hadde noen kortere forhold - 6 mnd osv i perioden fra hun var 1,5-3 år. Var så singel til hun var 5, møtte mannen med stor m og det gikk relativt fort i svingene med han.

 

Hun møtte han som vennen min i en del mnd før vi ble et par offentlig. Litt kleint at jeg ble gravid bare 3 mnd etter at han var "kjæresten" min i hennes øyne men hun har jo ikke helt samme tidsbegrep som meg. Hun følte nok at han hadde være der lenge. (håper og tror jeg).

 

Møtte ny partner på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hvert gift i 7 år og hadde 2 barn da jeg møtte mannen med stor M. Ekteskapet skrantet og jeg hadde flyttet ut men mannen nektet og skrive under på separasjonspapirer så jeg var jo fortsatt gift.

Men mannen med stor M har beriket meg med 4 barn til og vi har holdt sammen i 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ordentlig happy ending det der :) Aldri for seint å finne drømmemannen, men tålmodigheten er ikke til stede :( man blir lei av å sitte alene hver kveld etter barna har lagt seg. Man gir å gir av seg selv til barna hele dagen, å etter sengetid hadde det vært kos med en armkrok :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min møtte han som nå er mannen min etter bare noen uker. Men vi var ikke fysiske så han så på, møttes bare ute på forskjellige steder. (Båttur og lignende)

Han overnattet hos oss og ble presentert som kjæreste etter ca 4 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var alene med datteren min fra dag en. Barnefar er ikke inn i bilde i det hele tatt.

MEN, møtte da kjærligheten da hun var 4 år. Han og jeg jobbet sammen i sammen barnehage. :)

Har nå holdt sammen i 3 år.. Og har en liten tass sammen på 21 mnd. :-D

Og vi er ganske lykkelige sammen nå... Så her blir det nok mange mange år til sammen... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var alene med Felizia fra hun var 3 mnd. Hadde noen kamikazeforhold innimellom, men traff han jeg deler livet med da hun var 7. Fant ham i døra på et utested ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var alene fra jeg ble gravid.

Møtte min nåværende samboer på nett da mini var rundt 2 mnd.

Mini var med på første date da han var 5 mnd. var av å på 1 år før vi ble kjærester og har nå vært samboere snart 1 år,ikke annet å gjøre som 100% alenemor ;)

 

Barnet har ikke lidd under dette da min kjæreste stiller opp 100% som "pappa" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad når dere deler deres med meg :) Ser frem til det er jeg som kan svare på en sånn tråd i stede for den som spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk aldri väre särlig lenge alene.

Ble slutt mellom meg og eksen da jenta mi var 1,5 år gammel. Etter ca 8-9 mnd traff jeg min nåvärende samboer.

Siden vi bodde langt fra hverandre, var vi jo bare på besök den förste tiden. Men hans datter gikk ikke å lure og vi viste raskt at vi var et par. Det har gått helt greit i forhold til barna.

Nå har vi värt sammen i 1,5 år og venter vårt förste barn sammen! :)

Men jeg sier aldri "mannen med stor M" da jeg tror det er mange rette menn per kvinne der ute. Er så mange andre ting som har noe å si for om forholdet blir lykkelig eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte mannen med stor M 3mnd etter det ble slutt med barnefar. Sjenert som jeg var torde jeg ikke ta kontakt, men en mnd etter fant jeg ut at det var denne mannen jeg pratet med på ett nettsted. Så da gikk ting raskt.

Vi fant ut at vi hadde felles bekjente og møttes der sammen med ungene våre, uten at vi sa til noen vi var kjærester. Alle ungene maste at vi måtte treffes igjen så fort vi dro, for ungene fant hverandre med en gang. Så etter andre møte gjennomskuet ungene oss, hun eldste sa " dere trenger ikke å late som dere er ikke kjærester altså"

 

Vi flyttet sammen 1,5år etter. Vi var mye sammen før det, vi hos han og de hos meg.

Jeg og min mann hadde ingen ønske om å få seg en kjæreste, begge ønsket bare nye bekjentskap etter skilsmisse og samlivsbrudd. For meg tok det ikke lang tid, men glad min familie og min ex syns det var topp at jeg møtte min mann. Tror ikke vi kunne fått det bedre enn vi har det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fremdeles singel, sønnen min er 6 og det ble slutt med barnefar når jeg var gravid.

 

Hatt 2 seriøse forhold, første var jeg samboer med, varte vel knapt et år. Hadde aldri flyttet sammen med noen så fort i dag, men var anderledes når han bare var 6 mnd. Ble slutt når jeg flyttet hjem til Norge. Traff ham på baren han jobbet som karaokevert

 

Ellers så har jeg hatt et forhold på 1 år fra han var 4,5 til 5,5 år, presenterte han fort for kjæresten. Jeg har ikke noe avlastning bortsett fra en helg i mnd, så umulig å innlede et forhold uten at gutten er innvolvert.

Vi traff hverandre på en uteservering i byen en ettermiddag...

 

Vi bodde aldri sammen, men han sov i perioder mye hos oss. Bli fullstendig akseptert fra dag 1 av sønnenn min, likeså ble det også akseptert når jeg fortalte at xxxx og mamma ikke skal være kjærester lengre.

 

 

Ellers så har både kompiser og "romanser" sovet over her, men da er vi aldri fysiske med hverandre. Alle blir behandelet som mammas kompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...