Gå til innhold

I hvilket fag underviste favorittlæreren din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Norsk og det var det faget jeg var best i.

Jeg likte det vel fordi hun fikk frem det beste i meg. I motsetning til stort sett alle andre lærere som var kjedelige og sure:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fransk. Likte språkfag, men hadde jo aldri hatt fransk før.

 

Fransklæreren vår var superpositiv, og hadde sine egne metoder og innfallsvinkler som bare fikk deg til å ville lære mer. Så da ble jeg ganske god ja :-)

 

Han spilte gitar i hver time, og vi lærte en drøss med franske sanger. Vi hadde det rett og slett gøy i timene hans.

 

Heia Ørnulf, verdens beste lærer! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.....

På ungdomsskolen underviste hun i matte og engelsk. Matte var pyton, engelsk var topp!

 

På videregående var det norsk og latin.... 2 herlige personer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ungdomskolen: matte.

Lærerinnen var en sånn myndig dame som satte seg i respekt allerede første timen, så det var en rolig og behagelig stemning i klasserommet når hun underviste. Hun hadde i tillegg evnen til å lære bort tingene på flere måter, så om noen ikke forsto kunne hun alltids nærme seg stoffet på en annen måte så de også forsto. Veldig mange som likte henne, hun var en rettferdig lærer.

 

På videregående: matte og naturfag (fysikk/kjemi).

Jeg likte både personligheten og læremåten hans, men han kunne bare forklare på en måte, så forsto du ikke første gangen forsto du nok aldri. Det var derfor mange som ikke var så begeistret for han, særlig de som sleit med disse fagene.

 

Ja, jeg liker realfag. Gikk ut av videregående med 5 i alle disse fagene, 6 på eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På videregående var det læreren i matte og naturfag på grunnkurs allmenfag. Interessen for begge fagene var der fra før, men det var med denne læreren jeg fikk skikkelig dreisen på matte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...