lillespire08+10 Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Dette blir spennende... Snuppa skal ligge på eget rom før første gang. Er spent på om jeg vil synes det er ok å måtte opp og ut av rommet for å sitte å amme i en stol også. Hun har hatt hyppige oppvåkninger siste mnd, så håper det blir bedre! Tror faktisk også at vi vekker henne når vi legger oss, for hun våkner alltid rett etter vi legger oss. Så nå blir det artig å se om hun sover bedre (og om a mor gjør det også, he he...) Natta!
kinaputten Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 spennende og lykke til. Vi er også snart klar for å sende han inn på eget rom og håper at det gjør at han sover bedre. Du må oppdatere oss om hvordan det går
lillespire08+10 Skrevet 9. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2011 Skal gjøre det Vi la storebror på eget rom når han var 4,5 mnd, og det gjorde alt mye bedre. Så har litt håp selv om jeg syns det er litt vemodig å sende henne på dør ;-)
lillespire08+10 Skrevet 10. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2011 Resultatet: Hun la seg kl.19, og våknet for pupp kl.2330. Etter denne amminga våknet hun 3 ganger for smokk før hun sovnet igjen. Så våknet hun kl.03, og igjen kl.06. Da kom hun oppi senga vår, og sov en times tid til. Å amme i stolen gikk fint, men så klart, blir jo litt lengre å gå bare for å putte i en smokk, men vi får se hvordan neste natt går :-) Utrolig deilig å legge seg uten barn på rommet :-)
kinaputten Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 så bra at det gikk bra Det er amminga sittende om natta jeg gruer meg til. Har en ekte puppoman og det har jo vært så lett å bare amme liggende, men det har jo resultert i at han har blitt liggende samme med oss siden jeg har sovnet etter hver eneste amming. Og nå begynner både jeg og mannen og synes det blir litt vel trangt i senga, dvs mannen har syntes det fra dag 1 jeg har lovet han at snart skal mini flytte
lillespire08+10 Skrevet 11. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2011 Jeg er også vant litt lgge-amming, men dette er bedre enn forventet, og denne natta ble enda bedre :-) Ammet før jeg la meg, kl.23. Våknet neste gang kl.4. Og deretter kl.0730. Altså, 1 amming i natt. Myyyye bedre enn tidligere, da vi var oppe i 4 amminger på natt... Lykke til! Bare å kaste seg i det :-)
kinaputten Skrevet 11. april 2011 #7 Skrevet 11. april 2011 hehe nå får du det til å høres så lett ut at jeg nesten bare må prøve det snart Har du en stol inne på rommet til babyen? her har mini mini sovet i sin store seng for første gang, tror han likte å ha bedre plass
lillespire08+10 Skrevet 11. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2011 Jepp, har en stol. Stressless, så er litt mer behagelig enn en pinnestol. Men amminga går 5, max 10 min. Hehe, vet jo aldri om hvordan neste natt blir da. Men er lov å håpe Koselig å ha sambo i senga igjen å, han har nemlig ligget på gjesterommet i 5 mnd ;-) Sover så lett...
kinaputten Skrevet 15. april 2011 #9 Skrevet 15. april 2011 wish me luck i kveld er kvelden for oss, spennende! Hvordan går det med dere?
lillespire08+10 Skrevet 16. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 16. april 2011 Lykke til, og hvordan gikk det? :-) Her har det vært annenhver natt med bra natt- mindre bra natt. I natt var en god natt, jeg fikk 6 timer SAmmenHengende søvn!!! Det kjennes på kroppen! Pupp kl.19, 2330 og klokka 5.30! Herlig, selv om morgenen startet veldig tidlig. Dro oss i senga til 6.30 da, og kl.7 var hun i vogna for soving, hehe. Da våknet storebror ha en fin lørdag! Må høre hvordan det gikk da
kinaputten Skrevet 16. april 2011 #11 Skrevet 16. april 2011 Mini er ikke så flink til å sovne selv enda, vi øver på det, men ender med pupping i søvn, så i går la jeg han i sin seng på rommet hans etter han hadde sovnet klokka 20, sov til 23 ca også gikk det slag islag med amming resten av natta før jeg tok han i vår seng klokka 5. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg var inne hos han, men det var mange Burde hatt en sånn tellemaskin som man bare trykket på hver gang man gikk inn dit, for jeg er sååå trøtt om natta. Kanskje ikke så merkelig når man bare rekker å sovne før man skal våkne igjen :/ Men nå i kveld ammet jeg han først i søvn, så våknet han en halv time etterpå, gikk inn rapet, la han ned og nå tror jeg han sover der oppe, skal opp og sjekke, men det er helt stille Og som evig optimist jeg er, så er det i natt at jeg får sove mange timer sammenhengende Har vært utendørs i hele dag, så kanskje den friske lufta har slått han helt ut. Lykke til inatt du også
kinaputten Skrevet 16. april 2011 #12 Skrevet 16. april 2011 Hurra han sover og sovnet selv!! Må nesten feires med en kake. Kjempeglad nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå