Gå til innhold

Hva ville dere betalt for en ny iphone 4 16gb på finn.no


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe iphone 4 og har funnet en som selger en helt ny som er vunnet i en konkurranse så h*n har ikke kvittering.

Hvor mye ville dere gitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uten kvittering ville jeg anntatt at tlf var stjålet og hadde følgelig ikke kjøpt den. Om det er en gevinst finnes det ett eller annet papir på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen verdens ting!!!!!

 

Jeg jobber på postkontor og der var det en fyr som kjøpte Iphone på Finn. Da han hadde betalt oppkravet og åpnet pakken fant han en stor pakke med kaffe! Vær forsiktig, det er ingen garanti for at du mottar det du betaler for. Han som solgte denne kommer fra Bergensområdet, men det finnes sikkert flere rundt om i landet som kan være i stand til det samme. Mottaker hadde smskontakt med avsender helt pakken var hentet. Da var han umulig å få kontakt med han og han svarte ikke lenger på telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dette tilfellet er det ikke snakk om å sende da han bor i nærheten så jeg kan hente iphonen og betale cash ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet er det ikke snakk om å sende da han bor i nærheten så jeg kan hente iphonen og betale cash ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet er det ikke snakk om å sende da han bor i nærheten så jeg kan hente iphonen og betale cash ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...